Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Nisan '16

 
Kategori
Şiir
 

Papatya tarlası

Papatya tarlası
 

“Papatya denizinde yüzen sarışın bir rüzgardım!

Kendimi sırt üstü denize bıraktım.

Ve papatyaların içine gömüldüm...”  

Ve hayat dedi, burnumda tüteceğine

Burnumu hayatın içine gömeyim

Soludum hayatı yıllarca

Papatya çiçekleri içinde

Yepyeni ben

Bir hayat oldum

Ve sonsuz bir istemle

Hayata sevgilim diye sarıldım

Ve aşk dedim ki gerçek bir duygu olsun

Yani ben ve varlığım olsun

Ve aşk dedim, benimle var olsun

Papatyaların arasında

Ben mi aşkım

Yoksa aşk mı ben

Ve sevgilim papatya tarlasında

Bana gülümsedi ki inanmazsın

Ve hayat dedi

Bir çeşit papatya tarlası olsa

Ve dedi ölümüm bile buraya gömülse

O zaman dedi hayat cennet olurdu

Ve bunun gibi hikayeler

Adamı adam yapan

Ya da peygamber

Ne saçma değil mi

Yaşam kadar

Gidişin de saçma

Ama papatya tarlasında bir gün bile

Bizi aşka götürür

Sarışınım

Aşkım

Ve ben

Papatya tarlasında denize düştüm!

 
Toplam blog
: 631
: 293
Kayıt tarihi
: 10.04.11
 
 

Eric'i külden yarattım. Tamamıyla benim eserim. Söyleyeceği çok sözü, söylemek istediği az sözü. ..