Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Aralık '11

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Aşkım kapışmak

Aşkım kapışmak
 

Son zamanlarda farklı bir şeyler olsun istiyorum hayatımda. İş yerimden çıkınca evime servisle degil de yürümek mesela... Yorgunlugum daha bir artsa da üstümdeki negatif düşünceleri atmak beynimden olumsuz enerjinin yok oldugunu hissetmek mesela... Eve geldigimde her daim yaptıgımız oğlumla sarılışımız ve ardından nasıl geçti günüzümüz paylaşmak ki bu hiç vazgeçilmez olarak düzenli hayatımızda olan şey, kısa bir konuşma sonrasında üstümü degiştirip ardından mutfakta uzun bir zaman geçirmek yemeklerimin hazırlanması hep en uzun zamanımı almıştır ve bu zaman diliminde oğlumla sohbet yerine bilgisayarda degerlendirmek isteyişi.

Farklılaştırmak istedigim hayatımda yeniden yenilikler yapmak için minik adımlar atmaya başladım. İlk olarak yürümeye başladım ilk satırlarımda dedigim gibi işime servisle degil artık yürüyerek gidip geliyorum. Evime geldigimde ilk iş olarak mutfakta uzun bir zamanımı harcamak yerine oğlumla sohbet etmeyle yer degiştirdim. Kendime bir saatlik güzel bir program bulup izlemek. Minik adımlarla yaptıgım degişikliklerin keyfini yaşamak. Tek sorun televizyonda istedigim gibi bana bilgi verecek programın olmayışı evlilik programlarına takılıp biraz gülmek isteyişim zamanla ne saçma bir programda takıldıgımı fark etmek. Ve... işte kanal kanal gezerken hayatıma yön verecek bir adamın konuşmasını hayranlıkla dinlemek. Sempatik senli benli konuşmasında bile düzeyli ve anlaşılan bir dille anlattıgı konu’’ bu beni anlatıyor’’ dedigim. ‘’ hayatınızı minik degişikliklerle farklılaştırmaya başlayın’’

Sanırım uzun yıllardan beri saçma sapan televizyon kanallarını beğenmesemde seçenegim olmadıgından kendime saçma sapan diziler yada sohbetleri izletmenin bana faydası neydi diye sorguladım işte dedim adam gibi bir program karşımda duruyor. Ve... Son aylarda işimden evime koşarcasına gittigim oğlumla beraber dinledigimiz kaliteli bir program ‘’buyrun paylaşalım’’ güzel paylaşımların oldugu...

Aşkım kapışmak kimdi? İnsanları ekrana çekebilecek gücü nereden bulmuştu bu adam cidden kimdi? Rahat tavırlarıyla sohbet eden, konuşmasındaki her cümlenin ne kadar çok şeyi içinde bulundurdugunu bizlere ne çok ipuçları vererek konuşan.

Aşkım kapışmak’ın asıl meslegi neydi? Beden diliyle insanların karakterlerini bizlerle paylaşan, stendap yapıp olayları daha anlaşılır hale getiren ve psikolojik olarak bizlere farklı bakış açısı sunan.

Aşkım Kapışmak bence Türkiye’de bir ilki gerçekleştiren beden dilini en güzel şekilde kullanan hayranlık duyulacak biri.

Başarılı insanlar genelde başarısını kıskanan insanların hedefi olur.İnsanoğlu bencildir işinde ne kadar yükselirse birileride çıkar karşına üstünden pirim yaparak seni aşagı çekmek ister. Adı gibi insanı aşkla dinlettigi cümle kurmadaki başarısına hayran kaldım. Küçük adımlarla başlayın hayatınızı degiştirmeye geriye dönüp baktıgınızda küçük bir adımla başlanan degişiklik sizi kökten yeniden yenilendiginizi görmek. Tek gözümü kaybettigim geçmiş yıllarda hayatın sadece beyaz bir boşluk oldugunu hissettigim ve sonrasının olmayacagını düşündügüm evimin dört duvarında kendimi hapsettigim koca iki yılımdan sonra bilmeden kendi kendime yaşam koçlugu yaptıgımı fark etmem gibi... Küçük adımlarla başladıgım şimdi ise arkama dönüp baktıgımda zihnimdeki resim şeridi gibi geçen hayatımda şu an çalıştıgım için, gönüllü okuyucu oldugum için, engelsiz gazetede köşe yazarlıgı yaptıgım için, radyoda djlik, resim sergilerim, her gün daha fazla genişleyen arkadaş çevrem, herşeyimi paylaşabileceğim oğlum,eşim ve ailem....

Küçük bir noktayla başladıgım hayatım..... Başarı başarıyı sever ve mutlu eder bizi... Televizyonlarımızda böylesi güzel kaliteli programlarda oluyormuş sadece biraz araştırmak yada şans eseri kanal gezerken ‘’beni anlatıyor ‘’ diye takıldıgımız ve sonrasında devamlı izledigimiz.

Yaşam koçu ve beden dili uzmanı aşkım kapışmak ve Belit özükan’ın sundukları’’buyrun paylaşalım ‘’ programını köşe yazısı olarak siz degerli okurlarımla paylaşmak istedim

SEVGİLERİMLE...

 
Toplam blog
: 63
: 1955
Kayıt tarihi
: 15.01.10
 
 

Emine Zaimoğlu 21/12/1971 doğumlu. Nişantaşı Rüştü Uzel Kız Meslek Lisesi resim bölümünü okudu. R..