Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Şubat '10

 
Kategori
Gündelik Yaşam
Okunma Sayısı
668
 

Aşkın " h a l "l e r i...

Aşkın " h a l "l e r i...
 

aşkın Ö... hali:)


Aşk üzerine pek çok şey yazıldı ve çizildi ama, kimse aşkın reçetesini veremedi.
Çünkü herkes kendi Leylasını anlattı....

Günümüz insanının yazgısı da, gönlündeki meçhul Leylayı bulamamak olmalı .

Üstelik herkes bir başkasını seviyor ve büyük bir çoğunluk, kendisini sevene aşık değil...

Ve Sokrates : " benim tek bilgim var, o da aşktır "derken ;
Günümüz insanının büyük çoğunluğunun en son bilgisi AŞK şimdi....

Aziz Nesin'in satırlarında bunu daha net görüyoruz...

Romeo eli yüreğinde anlatıyor
Jülyet hesap ediyor
En büyük aşkı yaşıyorken tarih
Jülyet soruyor :
Sosyal sigortası ne olacak

Mecnun canına kıydı kıyacak
Leyla düşünüyor emekli ikramiyesini
Mecnun'un olmaya olacak Leyla
Ama yaşam garantisi ne olacak....

*

"Senin gülün için harcadığın zaman var ya, işte gülünü bu kadar önemli yapan odur"...


Küçük Prens' te geçiyor bu cümle...

Keşke her aklımıza, gönlümüze düştüklerinde sevdiklerimizi arayıp - seni seviyorum - diyebilsek....

Keşke İspanyol haritacıları gibi sevdiklerimize birer ada çizip armağan edebilsek...

Ama kaç kişi yapabiliyoruz ki bunu?

Aşkınız sizi duyarlı kılıyorsa ve sizi çoğaltıyorsa , sahip çıkın ona derim.
Ve - emperyalistlerin oyunu, tüketim çılgınlığı, bir güne sığarmı aşk - gibi cümleler sizi yıldırmasın....


Çünkü özel günler : Anneler günü, Babalar günü, sevgililer günü...vs sevginin takvim yapraklarından oluşurlar....

Koparırken seviyor sevmiyor, seviyor sevmiyor...... diye papatya falı açmaya da gerek yok....

Hem zaten TOPUN AĞZINDA DEĞİL Mİ AŞK ;

Bence bu fırsatı değerlendirmeli .....

...
şubat-2010-hatice atalay

Önerilerine Ekle Beğendiğiniz blogları önerin, herkes okusun.

 
Tıklayın, siz de blog yazarı olun! Aklınızdan geçenleri paylaşın!
 
 

dün okudum bir yerde "tamamsak" diyor sevgiliyle aşktır... bende bu hergün kendini yeniliyorsa hertürlü gündelik soruna rağmen ve hep yanında olabiliyorsak of yetti be demeden hiç.. aşktır.. aranıyorsak sesinde bir tını, gözünde bir ışıltı aşığızdır.. hergün güzelleştiğini görüyorsak aşktır.. aynada sizde kendinizi daha güzel görüyorsanız aşktır.. bu aşk acayip bişey fazla lafını etmeye hiç gelmez kendini her zaman değişik belli eder, lafa gelmez yani.. şimdi yazarken düşünürken bendeki elimde olmayan gülümsemedir birde.. değişik hep ve bazen kendi kendine... delilik işte.. kök ve dal eline sağlık selamlar sevgiler..

Salih ERDAGI 
 14.02.2010 0:15
Cevap :
söylediklerine katılmamak mümkün değil.... tamamlamışsın yazdıklarımı aslında....... dediğin gibi delilik işte; safi delilik hali ..... kök ve dal olabilme durumu ise sanırım nokta hali yani "aşk"...... selamlar......  14.02.2010 21:53
 

Katı, sıvı, gaz... Ben ; genellikle sıvı halinde, bulunduğu kabın şeklini alan, bir hacmi ve kütlesi olan aşkı istediğim gibi, biraz da gaz halinde , içinde bulunduğu kabı doldurabilecek ,hacimleri olmasada kütleleri olan aşkı da düşünebilir, belli bir şekli-şemali olan aşkı değilde hacmi boyu, yüksekliği ve genişliği çaprılıp bulunan şekilsiz aşkı isterim :):) daha büyük oluyorlar çünkü en, boy, genişlik derdine düşerken bakıyorsun çoğalmışsın ve daha fazla zaman veriyorsun , aşk büyüyor o zaman :):).....Sevgiler, selamlar, kutlu olsun.

Aynur AKKAYA 
 13.02.2010 17:27
Cevap :
Zaten kafam karışıktı , iyice karıştırdın:((...... Sevgilerimle arkadaşım....:)))..... ve de kutlu olsun elbette........  13.02.2010 18:27
 
Facebook hesabınızla yorum yapın, daha çabuk onaylansın!
Toplam blog
: 220
Toplam yorum
: 1214
Toplam mesaj
: 97
Ort. okunma sayısı
: 1209
Kayıt tarihi
: 24.09.08
 
 

Hani yolda giderken gözümüze bir çöp batar . Kimimiz çöpü çıkarır yolumuza devam eder, kimimiz de..

 
 
Yazarı paylaş
  • Tümünü göster