Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Mayıs '22

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Aşkın En Güzel Hali Hoşlanmak

Birinden hoşlanıyorsanız bence aşk bu. Vurulmak çarpılmak filan sağlıklı değil.

Aşkı parlatıyorlar ama aşktan mutlu olan yok.

Aşık olacağımız kimselere rastlamamayı dileyelim.

Bana hoşlanmak yeter hatta beğenmeye bile fitim.

“Korkut bugün hoşlanırsın yarın bıkarsın”

Sanki aşk ebedi.

Bizi kandırıyorlar, mutlu olmaktan alıkoyuyorlar.

Bırakalım aşkı meşki görüyorsunuz insanlar ne büyük acılar yaşıyorlar; hoşlanmak yetmeli gönül nefsin peşinden gitmeli.

Hoşlanıyorsun daha ne olsun; o da seni kesiyorsa al sana aşk.

Sev bırak, ayrıl darıl, istersen başkasına sarıl hoşlanmanın bedeli yoktur, fatura ödemekten bıktık nan!

Beğendiğim sevdiğimdir, benim olduğu sürece benimdir, gerisi masal.

Ne dediğimi anladınız değil mi; hoşlanmada bitirin işi.

Âşık olmak en büyük talihsizliktir.     Ben âşık olduklarımın hiçbirinin elini tutamadım, hayaliyle bile yatamadım, padişahın kızına âşık oluyoruz sanki!

Birisinden hoşlanıyorsan her şey tamam, aşk da neymiş!

Gençlikte âşık oluyoruz olgunlaşınca beğeniyoruz çünkü aklımız başımıza yeni geliyor; reddedilsek bile acı çekme şansımız yok kadayıf dolmasını yiyemedim diye üzülen var mı?

Aşk otobüs bekler hoşlanma bahçeye çiçek eker.

İnsanlığın kurtuluşu bu, hoşlandığın sevgilindir.

İlla yanmamız mı lazım?

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..