Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Nisan '10

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

AŞKIN SEN HALİ…

AŞKIN SEN HALİ…
 

Alıntı


Daha bir renkli gözükür oldu hayat artık bana,ağaçlar daha yeşil,güneş daha bir sarı,bulutlar kar beyaz,çiçekler renk ve renk,gökyüzü pırıl pırıl bir mavi…Her olay,her desen,her şekil daha renkli bende epey zamandır.

Aylardır görmediğim yakınlarım bile telefonda işittikleri sesimin artık daha bir cıvıl cıvıl geldiğini söylüyor,iş yerindeki arkadaşlarım artık daha bir şıkırtılı giyindiğimi,makyaj yapmayı unutmadığı söylüyorlar (her zaman dökülüyorsun diye eleştirmekten çekinmezlerdi sağolsunlar :) ).

Bir başka parlıyormuş gözlerimin içi şimdilerde…

Herkes sana bağlıyor bende ki değişimleri ‘aşk sana yaradı’ diyor insanlar.Aslında hiçte haksızlar diyemeyeceğim:) Aşk mı,yoksa sen misin bana iyi gelen bilemedim!!

Her sıkıntı seni düşününce son buluyor,karanlık gecelerde aydınlığım oluyor gülüşün,renksiz sabahların en ışıltılı hali oluyorsun sen…

Bahardan mı renkler canlandı diye düşünüyorum ama aslında sensin bana her rengi canlı gösteren.Bana yeşil gelen yapraklar herkese öylesine yeşil gözükmüyor çünkü,bana parlayan güneş çevremdekilere o kadarda aydınlık gelmiyor mesela...

Baharın rengi değil aşkın ışıltısı her şeyi böyle güzel yapan diye düşünüyorum ama bana gözüken güzellikleri niye çevremdeki aşıklarda görmüyor ki?? Hem de sorsan sözde onların aşkı yanında benimkisi vız kalırmış…İyi de niye onlar benim gibi bakamıyor renklere o zaman ??

İşte bu yüzden diyorum aşk var,aşık olmak var,birde aşkın sen hali var.

Her daim derim ben,her insanın aşkı kendisi için paha biçilemezdir,her insanın aşk tanımı kendi kalbinin atışı,kendi yürek tanımıdır diye…Kimseye ben gibi aşık olmalısın diye ahkam kesecek değilim çünkü benim aşkım diye bir şey bile yok ortada,bende bir aşk var oda sensin…Aşkın sen hali benim bu yaşadığım coşku…

Ne peki aşkın sen halleri???

Hani uçsuz bucaksız kırlarda yalın ayak koşarsın ve bir anda bırakırsın kendini olduğun yere,tepende güneş başka bir aydınlıktır,gökyüzü berrak,elini gezindirdiğin toprak mis gibi kokarken,üzerine sayısız papatyayı seri vermiştir ...Senin tek hissettiğin bu güzelliklerin büyüsü içinde ki huzurdur.İşte bu kırlarda hissedilen huzur gibi aşkın sen hali;huzur…

Hani deniz kenarında uzanırsın kumlara,o sapsarı güneş yakar tüm bedenini ateşine esir ederek…O güneşten vazgeçemezsin ama serinlemek istersin biryanda da,güneşe karanlık bakışlarla bir bakış fırlatıp atarsın kendini denize,kavrulan tenin denizin ılık sularında serinlik bulur yaa,işte öyle ferahlıyor benimde içim sana her bakışımda…Aşkın sen hali oluveriyor ferahlık…

Küçük bir kedi yavrusu görürsün sokakta,açtır,çöpleri karıştırır ama öyle küçük ve savunmasızdır ki ne çöpten bir lokma bulabilir, ne de bulabildiği kocaman kemikleri yiyebilecek gücü vardır.Alırsın onu ellerine tüm şefkatinle,pisliğine,senden çekinen hallerine aldırış etmeden.Sadece yardım etmektir aklından geçen,evine götürür ılık sütle beslersin o küçük kediyi…Başka bir şey yapmanı beklemeyen minnet dolu bakışları görürsün o minik canlıda…İşte sende öyle sarıyorsun ki yüreğimi her bakışımda minnetimi anlatabildim mi diye düşünmekten alamıyorum kendimi…Aşkın sen halı oluyor;şefkat…

Kamp kurmuşsun ormanın derin karanlığında,yakılmış ateş oturulmuştur çevresine,bazen korkunç hikayelerle,bazen ürkütücü oyunlarla vakit geçirmeye çalışı verilir…Bu korkular adrenalin yükseltir,iç ürpertir,arkana korkuyla bakarak götürür seni çadırlara…İşte o anın ürperticiliğinden tırsar insan ama asla da vazgeçmez ya o ürpertici hikayelerin çekiciliğinden…Aşkın sen hali de;vazgeçilmeyen çekicilik benim için…

Binersin bir oyun trenine tıkır tıkır çıkarır seni kurulu parkurun en tepesine bir anda bırakıverir metrelerce yükseklikten yere…Kemer takılı güvenlik tamdır ama yüreği ağzından çıkacakmış gibi hisseder insan,acayip bir heyecanla...Aşkın sen hali;heyecan…

Aşkın her hali sensin benim için,çoğu zaman ferahlık,kimi zaman inanılmaz heyecan,her zaman vazgeçilmez çekicilik ve en çokta huzur aşkın sen halleri…

Bana yaşattırdıkların,hayatıma kattığın renklerle ne anlata anlata bitirebilirim seni, ne de saatlerce yazabilirim.O yüzden her zaman ,her daim dediğim gibi iyi ki seninleyim ve iyi sen benim aşkımın tek tanımısın,tek anlatımısın sen aşkımın,her halisin…

 
Toplam blog
: 205
: 4593
Kayıt tarihi
: 11.11.06
 
 

86nın bir kış günü doğmuşum, belki de ondadır kışı çok sevişim .Hayatın gerçeklerini görüp nefret..