Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

~~~yağmur yüreklim~~

http://blog.milliyet.com.tr/aliosman

30 Haziran '11

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Aşklar Moda olmuş sahte kalplerde

Düşünüyorum sadece! Ben mi fazlayım bu şehirde yoksa sen mi eksiksin? Bu kocaman şehir senin olmadığın için mi bu kadar küçük geliyor bana... Bütün caddeler bütün sokaklar seni hatırlatıyor bana... Peki beni sana hatırlatan birşey var mı acaba? Sanmıyorum çünkü senin kalbin hiç birşeyi hatırlamaz. Şimdi aşklar moda olmuş sahte kalplerde birisi yerimi doldurmuştur, o yüzden beni hatırlamana gerek bile yoktur. Ama şunu unutma bir gün herşeyden pişman olacaksın herşeyden... Eğer bir sevdayı yaşamak ve yaşatmak istiyorsak bütün zorluklara göğüs germek zorundayız..
 

 
Toplam blog
: 4
: 3206
Kayıt tarihi
: 11.05.11
 
 

Açık öğretim fakültesi bankacılık ve sigortacılık bölümü öğrencisiyim ayrıca direkisyon öğretmeni ol..