Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Temmuz '07

 
Kategori
Müzik
 

Asrın Tuncer

Asrın Tuncer
 

Athena ve Af Grubunun kurucusu ve Milliyet konuklarımdan olan Asrın Tuncer http://blog.milliyet.com.tr/Proje/Gusta/GustaBlog.aspx?BlogNo=24287 çirkin bir saldırıya uğradı ve şu an komada...

Olayın sebebini bilmiyorum ama bununla da ilgilenmiyorum...

Konu her ne olursa olsun, Asrın suçlu bile olsa kimsenin kimseye bu şekilde zarar vermeye hakkı yok...

Devletin mahkemesi var yargısı var, bir insana sokak ortasında bu şekilde orman kanunu uygulayanı veya uygulayanları şiddetle kınıyorum...

Ve en kısa zamanda umarım suçlular bulunup cezalandırılırlar...

Sevgili Asrın, olaya çok üzüldüm. Acil şifalar diliyorum...

Dilerim en kısa zamanda iyileşirsin...

 
Toplam blog
: 1929
: 661
Kayıt tarihi
: 11.11.06
 
 

  Hayatı ciddiye almam, emeği çok ciddiye alırım. Dünyanın en vazgeçilmez üçlüsü; çocuklar, çiçek..