Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Nisan '13

 
Kategori
Şiir
 

At nalı

Bana yalnızlığı armağan eden yıllarım

Gözü açık beynim 

Yaralı vicdanım

Birbaşına adımlarım

Kösele misali tanışlarım

Şelale burnum kuruyan gözlerime eş

Kanayan dilim

Konuşabileyim diye

Yüreğime, at nalı çizdirdiğim

....

"Bağışlayın beni sevdalarım

Kendimi parçalara ayıramadım

Alın gidin korkularımı

Saçlarımı ellerinizle okşayın

Hiç bir ayrılık artık yeniden yaratmıyor beni

Ve bütün ayrılıklar sabah olunca alıyor nefesimi.."*

Uğurum sandığım ne varsa

Heba ettiğim yıllarım..

Bu son nal'ım

* kan revan içindeyim-murat yılmaz yıldırım&cem adrian

 
Toplam blog
: 164
: 380
Kayıt tarihi
: 19.09.08
 
 

"Ne yormak istedim seni. Ne de yormak kendimi. Çok çalıştım Gitmeye de kalmaya da… İkisi de aynı acı..