Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Nisan '13

 
Kategori
Şiir
 

Ardımda bir yığın ezgi bıraktım...

Ardımda bir yığın ezgi bıraktım...
 

Bir şarkıya binip geldim yanına

Nefesim ilkbahardı

Avuçlarımda ışıkları güneşin

Gözlerimde yağmurlar vardı

Fark etmedin…

***

Soğuktu sol yanın üşüdüm

Morardı yalnızlıktan ellerim

Değişmiş mevsimler gördüm

Şafağı sığdırdım avuçlarıma

Vurgun yemişti cümlelerim

Sen azat ettin bulutları

Yıldırımları toprağa gömdün...

Aşk dediğin neydi?

Makyajı bozulmuş masalların

Bahçesinde talan edilmiş güllerdi

Kokusunu kaybettiğimiz anların

Notasız besteleriydi…

***

Balta girmemiş anılarla sabahladım

Aşk kesiği ilk adımım bu son geceye

Giderken yanıma sesini aldım

Kulaklarında kalsın diye

Ardımda bir yığın ezgi bıraktım.

 

Şükran Okyay 

 
Toplam blog
: 249
: 3042
Kayıt tarihi
: 19.03.11
 
 

Doğup büyüdüğüm şehirde, İstanbul'da yaşıyorum. Emekliyim. Gezmeyi, görmeyi, keşfetmeyi sevdiğim ..