Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Ekim '09

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Ata'm özlüyorum seni

Ata'm özlüyorum seni
 

ATAM


Hayatımda hiç görmediğim birini özlüyorum

Çok özlüyorum

Hele bu aralar öyle bir özlem sardı ki içimi

Anne babasız kalmış, yetim gibiyim

Bir yanım keşke ölmeseydin diyor

Bir taraf tanda ya hayatta olup ta bu günleri görseydin

Hayır

İyi ki hayatta değilsin ve bu günlerimizi görmüyorsun

ATAM

Özlüyorum seni

Hem de çok

Ben sana hep hayrandım hep âşıktım

Senin ve atalarımızın yaşadıklarını okurken , dinlerken

Gururdan ağlardık

Şimdide ağlıyoruz

Neden ağlıyorsunuz diye sorma

Söyleyemem

Utanırım

Özlüyorum seni ATAM

Hep özlerdim

Ama birkaç günden beri öyle bir acı ve özlem var ki yüreğimde

Artık televizyon izlemek istemiyorum

Kaç gündür gazetede okumuyorum

Olan bitenden haberim yokmuş gibi davranmak

Acımı biraz hafifletiyor ama

ATAM seni özlüyorum

Özlüyoruz

Hiçbir özleme benzemeyen bir hasretle

 
Toplam blog
: 9
: 590
Kayıt tarihi
: 14.07.09
 
 

Merhabalar, ben 1985 Zonguldak doğumlu olup 1994 yılından itibaren Antalya'da yaşıyorum. Hayata d..