Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Eylül '07

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Atalet

Atalet
 

Kelime anlamı eylemsizliktir.
İnsan neden atalet hali içine girer.Neden nasıl sürüklenir bu hale.
İnsan oğlu yaşamı boyunca yapmak isteyip de yapmadığı bir çok şeyle karşılaşır. İşte bu şeyleri yapmadığı haline ”atalet” yani eylemsizlik hali deniyor. Yani deniyormuş...

Şuan öyle bir hal içerisindeyimki tam anlamıyla bir eylemsizilik hali. Mutsuzum…. Nasıl mutlu olacağımı biliyorum… Mutlu olmak için neler yapabileceğimi biliyorum…

O halde beni durduran ne?? Suçlu kim?
Tabiki atalet, bu eylemsizlik hali.. Bu nasıl bir iş ya....

Arkadaşlarım argo tabiriyle "salaklık” hali diyorlar ama daha bilimsel yaklaşayım istedim.
Bu salaklık haline eylemsizlik dendiğini yeni öğrendim aslında.
Bu konuyu ilikilendirilebilecek bir afrika hikayesiyle bitirmek istiyorum…

”Afrika’da her sabah bir ceylan uyanır. En hızlı aslandan daha hızlı koşması gerektiğini, yoksa ona yem olup öleceğini bilir. Afrikada her sabah bir aslan uyanır, en yavaş ceylandan daha hızlı koşması gerektiğini yoksa açlıktan öleceğini bilir. Aslan ya da ceylan olmanızın önemi yok, yeterki her sabah kalktığınızda koşmanız gerektiğini bilin.”

 
Toplam blog
: 152
: 10713
Kayıt tarihi
: 16.08.07
 
 

TARİH ÖĞRETMENİ MEB DENİZLİ  AĞRI AFYON  ..