Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Mayıs '07

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Atam izindeyiz

Atam izindeyiz
 

Hafta sonu İzmir'e gittim. Öyle güzel bir olaya denk geldim ki anlatamam. Hemde kaldığım yerin tam karşısında Alsancak'ta. Cumhuriyet Mitingi. Her yer kırmızı beyaz. Herkesin üstünde Atatürk'ün resmi ve herkesin elinde Türk bayrağı. Biz Cumhuriyeti kolay kazanmadık ne kanlar döküldü bu kadar kolay mı zannediyorsunuz dercesine, Cumhuriyetin karşısında olanlara inat yer kırmızı gök beyazdı o gün!
Gurur duydum. Küçük büyük demeden, yaşlı genç demeden herkes ordaydı. O kadar güzel bir kalabalık görmedim hayatımda ben. Bir teyze bastonuyla gelmişti zar zor yürüyordu. Ve gençler tabiiki. Gururumuz gençler(bende dahil olmak üzere:))Hepsinin yüzünde Atatürk'ü gördüm. Ve evet 500 kişi değildik. Kat kat fazlalaştık. Kim Cumhuriyeti sahipsiz sanıyor. Biz kolay kazanmadık bu zaferi. Cumhuriyetten başka neyimiz var ki!
Gençlerin beynini kimse yıkayamaz. Onların herşeyden haberi var ben bunu anladım. Bilinçsiz kör bir gençlik yok karşılarında. Madem Atalarımız savaşmış kanının son damlasına kadar gerekirse bizde savaşacağız. Kimseye Cumhuriyetimizi vermeyiz.
Ve birde şunu anladım Cumhuriyetin güneşini hiçbir ışık söndüremez!Sevgilerimle...

(bloğumdakii resim www.vatanmilletsakarya.com adresinden alınmıştır.)

 
Toplam blog
: 63
: 512
Kayıt tarihi
: 21.03.07
 
 

1984 zonguldak doğumluyum. İkizler burcuyum:) Z.K.Ü endüstriyel elektronik mezunuyum. İlgi alanla..