Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Sabiha Rana Melekler Yüreğinizden Öpsün

http://blog.milliyet.com.tr/sabiharana

24 Temmuz '08

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Aşk mı? Senden bana ne kaldı?

Aşk mı? Senden bana ne kaldı?
 

Aşk'la sap saman ya zaman?

Aşkı
Yanan bilir.

Savrulan
Sap
Saman
Ne bilir?

03.11.2004 Dünya Yılı / İngiltere

''Gündelik yaşam içindeki aşklar''

O gün çok uzaklar da, Londra'da sisler arasında takılı kalan aklımla kalbimin kulaklarını, yanyana seriverdim yabancı toprağa..
Ne mi yaptım? Dinledim yerden göğü..

Serviler dibindeki ruhlar bile, duydular kalplerdeki çalıntı nağmeleri.
Kefensiz kalkındılar ki sorma! Hayret etmesin kimse.

Ruh Kuşları kanat çırpmadan uçtular aşkın yurduna.
Gönüllerse dal dal olup uzandılar yıldızlardan toprağa..

Derdin yoksa, git şimdi aşık ol. Haydi durma. Zaman kaybetme.

Ölümsüzlük şarabından sende iç. Ama! Sıkıysa sarhoş olma!

İsrafil sür`unu üfler üflemez, aşk bile sıçrayacak yatağından.
Sen mi? Kendini düşün istersen ama bu dünyadan öte dünyaya göçenleri hiç sorma. Yoklama.

Zaman zaman içinde dedik ya, şunun şurasında senden bana ne kaldı?

Sabiha Rana

 
Toplam blog
: 1989
: 4996
Kayıt tarihi
: 26.10.06
 
 

Gazeteci - Yazar (NLP Uzmanı - İlişki ve Yaşam Koçu) Yaşarken dünyayı dolaşmayı, topraktan güneşe..