Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Nisan '09

 
Kategori
Oyunlar
 

Atari

Atari
 

Kendi alemime dalmışken Mert kahkahalarla elinde bilgisayarıyla yanıma geldi

- Anne n'olur şunu bi izlesene

Oğlum nedir o demeye kalmadı reklam filmi başladı

Evinize koşun, Atari'yle coşun
Televizyon oyunu Atari Türkiye'de
Koşun, oynayın, eğlenin
Rakiplerinize ve kompitere meydan okuyun
Bilgisayar çağına hazırlanın
Nefes kesen yarışlar, uzay savaşları
Bitmeyen heyecan Atari'de
Her eve, her televizyona bir Atari
Atari, şimdi sokaklar bomboş

:) Bu reklam filminden sonra ikimiz de gülmekten dağıldık. Tekerleğin icadı gibi bişeydi. Eski anılarım depreşti. Mert'i uyuttuktan sonra az oynamamıştım. Hele bir tenis oyunu vardı ki, oynarken kendimi tenis oyuncusu gibi hissederdim.

Ne günlerdi. Baktım Mert hala gülüyor...

- Sen geç dalganı, küçükken sen az mı oynardın. Yemek yemediğin zamanlar seni Atari'yle kandırırdım. Yemek yemiyosan Atari de yok diye. Sen de çaresiz yemeğini yerdin.

- Anne ya ne zalimmişsin. Bi Atari karşılığı bana zorla yemek yedirmişsin. Şimdiki aklım olsaydı...

- Ben mi zalimim... Karnın doysun diye yapmadığım soytarılık kalmadı. Şimdi büyüdün de Atari'yi beğenmiyorsun.

- N'apim anne ya... O zaman bilgisayar vardı da ben mi hayır dedim... Ha ha ha ha

http://www.esmakahraman.com/atari/

 
Toplam blog
: 1929
: 661
Kayıt tarihi
: 11.11.06
 
 

  Hayatı ciddiye almam, emeği çok ciddiye alırım. Dünyanın en vazgeçilmez üçlüsü; çocuklar, çiçek..