Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Sabiha Rana Melekler Yüreğinizden Öpsün

http://blog.milliyet.com.tr/sabiharana

06 Mayıs '09

 
Kategori
Siyaset
 

Atatürk, Cumhuriyet ve hey gidi bu Millet

Atatürk, Cumhuriyet ve hey gidi bu Millet
 

ATA ve HALK Milliyet.com.tr


''Cumhuriyet! Onu yok etmek isteyenlere, zaten layık değildir!''

Elimde olmadan ama aklımda ve fikrimde olarak, her zaman ki gibi, bugün dünyayı, insanları, hayatı, Türkiye'yi, (Vatanımı) Bayrağımızı, Cumhuriyet'i, Atatürk'ü, Türk Askerini, Türk Milletini, ve geçmişle geleceği düşündüm!

İyi mi yaptım bilmiyorum ama bir de geçmişin krallarıyla, bugünün krallarını düşündüm!? Ve beni hiç mi hiç enterese etmedikleri fikrine vardım..! Tabii tarihe olan ilgimden başka!

Ama nedense, geleceğin kralları, sultanları, padişahları, başkanları veya başbakanları, adları ne olursa olsun hiç farketmiyor, aklımı kurcaladılar.. Hem de din, dil, renk, ırk, ayırmaksızın!

Ülkelerinin başına yine kendi halkları tarafından seçilerek gelen bu (başlar) kişiler;vatanlarına ve milletlerine hizmet etmek için geldikleri o mevkilerde, kendi halklarından olan insanların bazılarını, ne yazık ki küçük görürken, bazılarını da nedense, göklere çıkarıyor ve hatta büyük bir özenle onlara tapıyorlar? (Kim ne derse desin, Allah'da şahit, bu tespit doğrudur..)

İşte bu noktada anlıyamadığım ve de öğrenmek istediğim bir şey var. ''Tapılan daima güçlüdür'' diye, bilmediğim ve benim asla erişemiyeceğim bir yüksek adalet sistemi mi var Allah aşkına?

Peki, durum böyle olunca, o kişileri seçenlere, seçilen layık olur mu?

Olmaz tabii!

İşte bu olmazdan yola çıkarak diyorum ki ''Cumhuriyet! Onu yok etmek isteyenlere, zaten layık değildir!'' (Kim mi demiş? Ben demiş!)

''Ne mutlu Türk'üm diyene!''

Mustafa Kemal Atatürk

 
Toplam blog
: 1989
: 4996
Kayıt tarihi
: 26.10.06
 
 

Gazeteci - Yazar (NLP Uzmanı - İlişki ve Yaşam Koçu) Yaşarken dünyayı dolaşmayı, topraktan güneşe..