Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Nisan '07

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Atatürk Havalimanı

Atatürk Havalimanı
 

Eylül ayında Amerika’ya yolcu ettiğim baldızım ve bacanak, dün Frankfurt aktarmalı uçakla on iki saat yolculuktan sonra yurda döndüler… Uçak saat 13’ te Atatürk hava limanına inecek… İstanbul’un trafiği ne olur ne olmaz diyerek saat 11’ de Kadıköy’den çıktım yola… Birinci köprü her zamanki gibi, trafik felç olmamış, ama araçlar bir türlü ilerlemiyor. Köprüden geçerken saat 12 gibiydi … Otoban, köprüden sonra açıktı, 12.30 da Dış hatlar gelen terminalindeydim.

Aracı park edip, giriş kapısındaki kontrole geldim. Kontrolde üzerinizde demir aksamlı ne varsa, kemeriniz dahil (şapka da) çıkarıp sepetin içine koyup, kontrolden geçtikten sonra, yolcu karşılama salonuna girebiliyorsunuz… Uçak zamanında geldiği için içeride beklemem uzun sürmedi… Bizimkilerle ayaküstü hoş geldin sohbeti edip, Kadıköy’e hareket ettik…

Köprülerde artık YTL geçmiyor, (yabancı para dolar, yuro geçiyor mu bilmiyorum) arkadaşımdan emanet OGS (otomatik Geçiş Sistemi) almıştım. Köprüden geçerken OGS aletini okuyucuya gösterdim, ancak sistem görmedi, ışıklı tabelada, cezalı geçiş 44 ytl gösterdi… Yapılacak tek şey, ya cezayı ödeyeceksin veya aynı gün içerisinde Ziraat bankasından cezalı geçiş yaptığın aracın plakasına, yeni bir OGS cihazı alacaksın; 40 Amerikan doları ve 32 YTL. Bu vesile ile yeni bir OGS cihazı sahibi oldum… Köprülerden, otoyollardan geçerken %20 indirimi de varmış…

Vatana hoş geldin bacanak


Atatürk Hava Limanı http://www.ataturkairport.com/

Sevgiyle kalın.

 
Toplam blog
: 359
: 4545
Kayıt tarihi
: 05.06.06
 
 

İstanbul Kadıköylüyüm.Yardım seven, sevimli bir insan olduğumu söyler dostlarım... Eşimi, kızımı,..