Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Haziran '17

 
Kategori
TV Programları
 

Ateş Böceği dizisinin tanıtımı yayınlandı!

Ateş Böceği dizisinin tanıtımı yayınlandı!
 

Tanıtımı Büyük İlgi Gördü!


Başrollerini Nilay Deniz ve Seçkin Özdemir’in paylaşacağı çok yakında Star da başlayacak olan Ateş Böceği dizisinin ilk tanıtımı dün akşam yayınlandı.

Fragman yayınlandıktan kısa süre sonra #AteşBöceği etiketi ile Twitter da en çok konuşulanlar arasına girdi ve 2. Sıraya kadar yükseldi.

Ateş Böceği dizisinin tanıtımı şuana kadar fragmanı yayınlanan yaz dizilerine kıyasla en çok ilgi çeken tanıtım oldu.

Fragman yayınlandıktan sonra sosyal medya adeta sallandı. Dizi başlamadan gündeme oturdu. Fragmanı izleyenler Seçkin Özdemir ve Nilay Deniz’in oldukça yakıştığını hatta bu yılın en büyük dizi çifti adayı olduklarını dile getirdiler.

Dizinin il tanıtım filmi bana göre çok hoş ve dikkat çekici olmuş. Tanıtım bana çok sıcak geldi. Daha ilk yakın sahnede Seçkin Özdemir ve Nilay Deniz ikilisinden o olmuşluk enerjisini aldım. Bakışmaları falan çok iyiydi mesela.

Tanıtımda Seçkin Özdemir ve Nilay Deniz’in sesinden karakterlerin iç sesi ile fonda duyulan şu sözler’’ Bazı geceler içinde hayatınızı değiştirecek bir sabahı saklar sen o sabaha her şeyden habersiz uyanırsın. Tüm hızıyla hayatı kovalamaya hazırsın oysa sen kovaladıkça hayat kaçar ve sana bambaşka bir kapı açar. Herkese yetişir her şeyi düşünür yaklaşan mucizeyi görmezsin çünkü aşk böyledir insanı hep hazırlıksız yakalar’’ çok ama çok etkileyiciydi.

Ateş Böceği gerek tiyatro ağırlıklı kadrosu gerek ise Yeşilçam teması vaat ederek sektörde iddialı bir duruş sergilemesi açısından çok fazla beğenilecek gibi duruyor.

Dizi çok yakında Star da…

Çetin Kaya

Twitter/Fankafacetinn

 

 

 
Toplam blog
: 449
: 1506
Kayıt tarihi
: 31.01.14
 
 

Şuanda Turizm İşletme Fakültesinde okuyorum.Endüstri Teknik Ve Meslek lisesi mezunuyum. Ufak mana..