Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Temmuz '22

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Atık Giysi Kumbarası Hırsıza

Fakire fukaraya yardım amacıyla giyilmiş elbiselerimizi atık giysi kumbarasına atıyoruz ama fakire fukaraya gitmiyor; çünkü fakir fukara görünümlü (özellikle dikkat çekmesin diye çocuklu kadın kız)hırsızlar toplayıp götürüyor ve satıyor.

Bakımsız görünümlü ya (mahsus fakir sanalım diye)görenler ihtiyaç sahibi sanıyor.

Hatta aslında onlar da fakir sayılır diyenler var.

İhtiyaç sahipleri utanıyor ama bunlarda utanma diye bir şey yok; tesadüfen şahit olduğum yanında bir çocukla kız müdahale eden vatandaşla başa baş dişe diş mücadele ediyordu. Adam başa çıkamadı Allah belanızı versin deyip gitti.

Bunların ihtiyaç sahibi olmadığı çok belli çünkü ihtiyaç sahibi ihtiyacı kadar alır; bunlar kutuyu boşaltıyor.

Her yerde bunlardan var, boşuna konmadı herhalde, bir ilgilisi bir yetkilisi vardır.

Yıkattım ütülettim, gömlekler kazaklar ne ararsan bir tezgâh doldurur; kutuya zor sığdırdım, şimdi ben hırsızlara mı çalıştım?

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..