Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Temmuz '07

 
Kategori
Restoranlar
 

Avalon lebi-derya

Avalon lebi-derya
 

Silivri’de yeni bir mekân açılacağı zaman yorumlar haftalar önce yapılmaya başlar

"İş yapmaz orası" diyenlerde olur.

"Harika bir yer, para basacak" diyenler de.

Cuma gecesi Avalon Lebi-Deryanın açılışı vardı.

Gittim.

Gidince, yaşanılanları, görülenleri yazmak adetten!

***

Bu tür açılışlarda, "ne giyeceğim?" bataklığına saplanıp kalırım.

Msn’den Sevgili Enginle ( Akın) konuştuk. O da kıyafeti sordu.

"Gündelik kıyafetle gideceğimi" söyledim.( Kot, Ti-şört)

Çok kalabalık,

Girişte Zeki Kilim, Ömer S Çetin ve Refik Bek gelenleri karşılıyor.

Merhabalaştık, tokalaştık, öpüştük.

Kapının eşiğinden girerken ayaklarımı sürüyüp, sümkürmeyi ihmal etmedim.

Adet ya!

Sümkürürken, bir misafir bayanla göz göze geldik... Gözleriyle bana "iğrençsin" dedi.

(Adetleri bilmiyorsa ben ne yapayım)

Ellerimi Ti-şörtümün arkasına sürerken görse ne derdi? Düşünmek bile istemiyorum.

Açık büfe var, kuyruk Klasise kadar.

Görgüsüzlük olmasın diye, kuyruğa girmedik hemen,

Bahçedeki boş masalardan bir tanesini işgal ettik.

Hafif rüzgâr var.

Bir bayan çello ( İnşallah kemanın dedesinin ismini doğru yazmışımdır), bir beyde klavye çalıyor.

Doluca, Efe Rakı ve Efespilsenin Stantlarının önü iğne atsan yere düşmeyecek vaziyette.

Herkes çok şık

Gecenin zırtapozu benim.

Karnım nasıl aç!

Bahçede yarım saat geçirdikten sonra, dayanamayıp kuyruğa giriyorum ben de.

Sıcaklar ve soğuklar nefis.

Bu lezzetlerin kahramanı; meşhuuuur Ruşen Usta..

Gecenin ilerleyen saatlerinde yanına gidip tebrik ettim.

"Sabah üçten beri uğraşıyorum" dedi.

Yorgun düşmüş belli.

Değmiş ama....

Bir ara çevreci, müzmin bekar bir arkadaş geldi yanımıza

"Süt annemin kızı var, Hacer abla, gel seni evlendirelim" dedik

Kaçtı!

Silivri’nin yakından tanıdığı Milletvekili adayları ve Siyasiler de gelmiş.

Ercan Çakır yok.

Onun yerine, ağabeyi Bircan Çakır... Bizim masada...

Lebi- Derya’ya o da çok emek vermiş.

Bircan Çakırın eşi ile yaşadığı çok komik bir anısı var

Onun ağzından yazayım hemen...

"O dönemlerde Gülhane’ye gitmek moda, yengenle oradayız. Bizim çocuk beş yaşında, yanımızda

Kartondan gelin damat resimleri var. Bunlar nişanlıya benziyor deyip, gazeteciler fotoğrafımızı çekmek istediler, yengen gelin oldu bende damat.

Fotoğraf çektirdik.

Üç ay sonra gazetede manşetiz.

Parasızlıktan dört yıldır evlenemiyorlar"

Velhasıl lafı çok uzatmayayım güzel bir gece, renkli bir açılış oldu.

Emeği geçen, alın teri döken herkesin, eline koluna sağlık.Allah utandırmasın.

NOT: Silivri’ye yolunuz düşerse, "uğramadan geçmeyin" der .

Ömer Çetinin de sabahtan, gecenin ilerleyen saatlerine kadar Lebi-deryada olduğunun altını çizerim.

foto: Agah...

 
Toplam blog
: 1280
: 1114
Kayıt tarihi
: 09.08.06
 
 

Deniz tutkunu.Amatör kıyı balıkçısı. Aynı Şarkı ve Ilık Havada Hoşça Kal adlı kitapların yazarı ..