Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Kasım '12

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

AVEA beni çıldırttı!...

AVEA beni çıldırttı!...
 

Bu uzun bir hikayedir...Uzun ve hazin bir hikaye...Geçen yıl bu zamanlar başladı bu sinir savaşımı...Aşağıda linkini verdiğim "AVEA beni yıldırdı" başlıklı yazımda öyküyü anlatmıştım. 

http://blog.milliyet.com.tr/avea-beni-yildirdi-/Blog/?BlogNo=334023

Ama ben kısaca olaya değineyim. Geçen yıl, ne yapmış etmiş, AVEA faturamı, internet üzerinden ödemek istemiştim. Bunun için AVEA sitesine girip ödemeyi yaptım. Ben 33.25'lik faturayı bir kere ödedim sanıyordum ama meğerse 7 (yedi) kere ödemişim.

Kartımın hesap ekstresi gelince ne yaptığımı anladım...Bilgisayar mı bana bir azizlik yapmıştı; site mi; yoksa benim parmaklarım mı, bilmiyorum...Bildiğim o ki, fatura mükerreren ödenmişti; hem de yedi kere mükerreren...

Tabii aradım operatörümü...Durum anlattım...Belge istediler; yolladım...Bu belgeyi bankaya mühürlet, dediler, mühürlettim...Aradılar görüştüm; aradım uzun uzun şarkılar dinledikten sonra görüştüm; bazan de sabredemedim görüşemedim...

Herneyse...Sonuçta, kredi kartı merkezini aradım..Onlar durumla ilgilenip mükkerer ödemeleri iade ettireceklerini söylediler...Ben işin peşini bıraktım...Ama 33.25'lik fatura benim peşimi bırakmadı. Yedi kere ödediğim fatura hala orada "ÖDENMEMİŞ" olarak duruyor.

Her ay ödeme yapmak için gittiğim AVEA merkezlerinde ilkin o eski faturayı söylüyorlar...Tekrar aradım, niye bu fatura silinmedi diye...

Her aradığım da ayrı bir kişiye bu "hazin öyküyü" anlattım. Dediğim gibi çok şarkılar dinledim bağlanmak için...Her defasında, kart esktresi istediler; ben de defalarca gönderdiğimi söyledim...Bir mücadele, bir mücadele ki sormayın gitsin...

Bunca  yıl iki hatlı, iki kartlı tam dört AVEA numarası sahibi olarak bu defaten ödediğim faturayı bir kere daha ödemek istemedim...Gerekirse, bu operatörden alıp başımı giderim, diye düşündüm...Hala da düşünüyorum elbette...

Vahşi kapitalizmin acımasız yüzünü gördüm...Şu son on yılda binlerce TL ödediğim koca AVEA 33"lük bir faturayı silemedi...Üstelik defalarca ödenen faturayı...

Bir ay kadar önce bir kere daha arayıp ya bu işi bitirin ya da ben sizinle olan ilişkimi bitireceğim dedim...Bugün gittim yine aynı,  fatura aynen bekliyor...

Yani, çıldırmamak elde değil...Mesele, elbette 33 TL değil, mesele bu kapitalist çarkın dişlileri arasında ezilmeyi hazmedememiş olmam...

Hadi gideceğim bu operatörden de nereye gideyim...Reklamlarını bir yana bırakırsak "tüketici"sine insan gibi davranan bildiğiniz bir cep telefonu operatörü var mı?

Bilenler yazsın, Allah rızası için...

 

 

 
Toplam blog
: 1645
: 822
Kayıt tarihi
: 19.01.08
 
 

Edebiyat, kamu yönetimi ve gazetecilik tahsili... 27 yıllık eğitimcilik hayatından sonra emeklili..