Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Aralık '13

 
Kategori
Deneme
 

Avni Anıl - Rengim Gökmen; Nazende Fasıl - İZDSO; Ayten Altıner - Aytül Büyüksaraç ve Evrim Keskin

Avni Anıl - Rengim Gökmen; Nazende Fasıl  - İZDSO; Ayten Altıner - Aytül Büyüksaraç ve Evrim Keskin
 

Birazdan hep birlikte öyle güzel bir DÜNYAya giriş yapacağız ki...


Perşembe ve Cuma ve fasıl ve orkestra ve ve ve apaydınlık bir DÜNYA! bizimdi; biz, hayatı dolu dolu yaşama gayretinde olanlar!

Ayten Altıner ve Nazende Fasıl Gubu öyle güzel bir giriş yaptılar ki hayatımıza.....dakikalar dakikalar dakikalar, içte, içlerinde, daha derinde kalma duygusu iyice sarıyor insanı ve....

Rengim Gökmen eşliğinde İZDSO süpürüyordu dünyamda ne kadar PİSLİK varsa; bir insan ancak bu kadar güzel temizlenebilir müzik müzik, Aytül Büyüksaraç ve Evrim Keskin'in sesiyle, koronun o yoğun duygusuyla....

Perşembe, saat dokuza gelirken sahneye çıktı zayıf, kuru bir adam. Öğrendik, adı Şerif Sezer; sanki Zeki Müren; sahnede büyüdü büyüdü büyüdü; sesiyle alıp bizi götürdü götürdü götürdü; alkış ki ne alkış, salon gümbür gümbür....

Cuma, saat onu geçiyordu, orkestra ve koro çığlık çığlığaydı, yerimde duramıyordum, bıraksalar balkondan fırlayacak, sahneye....yo yo yo, bu ben değilim, bu benim bildiğim dünya değil, bu bu bu bambaşka bir ses, yoğunluk, DÜNYA!

"İçimde nice yılların özlemi var....", "Öyle dudak büküp hor gözle bakma..."

Debussy, "La Damoiselle Elue"; Ravel, "Dafnis ve Kloe 2. Suit."

Avni Anıl'ın dünyasına girdim, yol aldım; ordan Rengim Gökmen'in alemine geçiş yaptım, durmadım, yola devam, akmaya, asla varamamaya!

1. Not: Ayten Altıner'in o rengarenk hülyalı evreninde, kırmızı düşlerimde mırıldanıyorum mutlu mutlu.

2. Not:

Tanımak,

sürekli bir tanıma

modunda olmak;

Avni Anıl,

Rengim Gökmen

diyerek

dünyalar değiştirmek,

alem olmak

ve rengarenk gülmek;

ah müzik,

sen hem çok güzel

bir çocuksun, hem de

çok yaramaz!

Ş.Y.

 
Toplam blog
: 650
: 412
Kayıt tarihi
: 07.06.07
 
 

İzmir.  Aşk ve Şiir. Müzik. Kitap. Varlık ve Sözcükler ve .... ..