Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Aralık '13

 
Kategori
Deneme
 

Oblomov-Olga ve Alman dost

Oblomov-Olga ve Alman dost
 

Olga nerede? Anladım, Olga "o" dünyada, sen "bu".


Oblomov, bu böyle olmaz, lütfen ayağa kalk!

Ben böyle iyiyim. Yatacağım. Yemeyi  seviyorum, ne bulursam, ne pişirirlerse yerim ve içerim. Hem bu KADIN iyi, hem de çok iyi, bana, ben ÖLENE kadar bakar.

Ya Olga?

Onu Alman dosttuma emanet ettim. Olga emin ellerde. O güzel bir hayat yaşamaya layık. Ben Olga'ya, benden beklediği bir hayatı sunamazdım.

Ben Oblomov; yetersizim! 

Olga bende başka bir Oblomov buldu. Belki o da bendim. Ama ben o Oblomov'u uzun yıllar taşıyamazdım. Hem benim yaşım...

Olga sen çok gençsin!

Geldiğim bu YER benim SON durağım. Ben buradan ne bir ileri giderim, ne de geri! Halimden memnunum Alman dosttum, sen Olga ile istediğin hayatı, bensiz, dolu dolu yaşa. Ben benden boşalalı çok zaman oldu. 

Olabilir miydi, hani Olga ile yeniden dolabilir miydim?

1. Not: Ben Oblomov, ancak Oblomov olmayı becerebildim bu hayatta; yine de kısmetliydim, bir Olga hayatıma girip, süsledi beni.

2. Not:

Sende beni mi buldum, 

bende seni,

tarıyorum kitabı

Olga Olga.

 

Benim bir Alman dosttum olsaydı

senin gibi,

ben de kalır mıydım

sen gibi kendimde;

inadına EVET'e

HAYIR!

Ş.Y.

 

 
Toplam blog
: 650
: 412
Kayıt tarihi
: 07.06.07
 
 

İzmir.  Aşk ve Şiir. Müzik. Kitap. Varlık ve Sözcükler ve .... ..