Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Nisan '07

 
Kategori
Felsefe
 

Ay kokusu..

Ay kokusu..
 

Hüzün bastı.

Dellendim yine durup dururken. Öyle takılmışım ki gökyüzüne çayım soğumuş unutmuşum. Kaybolmuşum.. Unutmuşum seni bile. İki arada bir derede iki bestem arası gidip gelmişim gökyüzünde. Bir günün güneşi bir gecenin kokusu. Delimiyim ben. Yoo .. Deli olan ben değilim gökyüzü. Bu kadar çabuk değiş sonra tekrar aynı güzellikleri deli edecesi karanlık içine sürükle.. Delilik bu.. Ben değilim deli olan.. Nereye koşuyor ki?.. Bu karanlık içinden tekrar ışıyacaksın gecenin olduğu başka bir yerde birilerine gözükeceksin.. Bir daha ve bir daha ve bir daha.. Delirt onları kendi deliliğinde..

Kokusu kalıyor sadece. Gündüzün gecesinde sadece kokusu kalıyor kalbimde. Ay kokusu diyorum ben buna.. Üstüme siniyor gecenin gündüzünde... Özlüyorum. Unutmadığım tek şey sen. Özlediğim yine sen. Deli olan yine ben..

Zamanı eziyorum penceremde. Ay kokusu sinmiş üzerime.

Canım çekti.

Toprak oldu gözlerim. Aldırmıyor gecenin karanlığına gündüzün aydınlığına gözlerim. Dedim ya toprak oldu. Dedim ya canım çekti. Bir avuç toprak yedi gözlerim.. Aklım yerinden gitti durdu. Nasıl ya dedim?.. Bu mudur?.. Deliyim ya budur işte.. Ay kokusu yüreğimde toprak oldu gözlerim. Aklımda yine sen..

Zamanı ezdim dirilttim penceremde. Ay kokusu yüreğimde..

Uzak dursun gözlerin. Ama yanımda ol. Duyulmasın sözlerin. Ama yüreğimde ol. Aynı ay kokusu gibi. Her gece benle ol. Deli et beni. Deliyim ya zaten. Daha da deli et beni. Boş bir umut kaybolsam her kadehte yok olsam da deli et beni. Bakma bana.. Ay gibi kok bana .. Yüreğimi doldur her gece..

Takılıp kalmışım bu sabah gökyüzüne. Anlamsız bir güneş gözümü alıyor. Kaybolmuşum unutmuşum seni bile. Çayım soğumuş ben hala gökyüzündeyim.

Aklımda bir tek şey..

Sen..

Gökyüzündeyim. İsteyene yağmur olur damla damla ağlarım isteyene güneş olur uzanır parlarım.
Gökyüzündeyim.
Kim karışır deliyim..

Aklımda yine sen...

Yüreğimde ay kokusu..

 
Toplam blog
: 28
: 982
Kayıt tarihi
: 07.01.07
 
 

Hayatı her sorguladığımda karşıma çıkan sonuçlara analitik yaklaşımlar sergilemeye devam ediyorum el..