Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Kasım '07

 
Kategori
Estetik / Güzellik
 

Ayakkabı, çanta, parfüm...

Ayakkabı, çanta, parfüm...
 

Bendeniz biraz süsüme düşkünümdür efendim. Erkeklerin nasıl '' at, avrat, silah '' üçlemesi varsa benim de ayakkabı, çanta ve parfüm düşkünlüğüm var hatun kişi olarak.Her gördüğümü de almam ama. Çok beğenmem lazım, gerekirse - internet sayesinde tabii - dünyanın bir ucundan getirtebilirim, o kadara kadar yani. Çok düşkünüm ne yapayım.

Ayakkabılarım mesela, asla düz değildir. Düz ayakkabıyla yolda yürüyemeyenlerdenim maalesef.Kışın yolları kapayacak derecede kar kış kıyamet olması gerekiyor düz bot giymem için. Tabii bir de dağ başında olmam lazım. Ayrıca sahilde yürüyüşte değilsem hayatta spor ayakkabı ve eşofman giymem. İlla ince topuklu olacak. Sivri burunlu veya yuvarlak burunlu, kıyafetime göre seçerim artık.Evde terliklerim bile yüksek topuklu.

Alışveriş yaparken bütün mağazayı indirdiğim vakidir, beğenmeyip çıktığım da. Bütün bir günümü mağaza mağaza dolaşarak geçirebilirim. Alacağım ayakkabının kalitesine ve derisine çok dikkat ederim. Genelde klasik modelleri seviyorum.

Çanta da öyle. Her kıyafetim ve ayakkabım için kullandığım çantam farklı. Öyle bavul gibi çantaları sevmiyorum, ufak modelleri tercih ediyorum. Makyaj malzemelerim, cüzdanım, telefonum sığsın yeter. Şıkır şıkır da olmamalı çantam. Bir taraflarından zincirler, metaller, zımbalar sarkmamalı. Zarif, klasik modellerden yana tercihim çantada da. Ayakkabı ve saatlerimle uyumlu olmasına dikkat ederim çanta alışverişine çıktığımda. Merak işte.

Parfüme gelince... Aman amannn... Aklım başından gidiyor parfümeri reyonlarında. Zamanı unutuyorum vallahi. Parfüm tercihim...Bulunduğum ortam, yer ve zamana göre değişiyor kullandığım parfüm. Gün içinde bir kadının temiz, bakımlı ve çok hafif bir kokusu olmasını yeterli görürüm. İş yerindeysem başka kullanırım, toplantıdaysam başka, düğünde veya davetteysem başka '' kadın '' olduğum zaman daha başka. '' Parfüm, öpülmek istenilen yere sürülür '' sözüne canı gönülden inananlardanım.

Aslında listeye şemsiye ve saat de ilave edebilirim. Kıyafetime ve o anki havama göre şemsiye alırım evden çıkarken.Kareli bir şey varsa üzerimde asla puanlı bir şemsiye almam mesela. Ya da kıyafetim tek renkse parlak desenli çiçekli uygun bir şemsiye ile çıkarım. Bastonlu şemsiyeleri seviyorum, pratik değil belki fakat çok şık duruyorlar. Süsüm aksesuarlarımın pratikliğinden daha önce gelir her zaman. Kadın kısmı işte...

Saatlerime de itina ederim. Kıyafetimle, ayakkabı ve çantamla mutlak uyum içinde olması lazım, hatta bazen en kıymetli aksesuarım saatimdir. Takı fazla kullanmadığımdan sanırım, saatime ayrı bir önem veriyorum.

Daha gözlüklerim de var. Hem numaralıları hem de güneş gözlüklerim. Onlar da kıyafetime ve havama göre seçiliyor.

Sonra fularlarım var sırada daha, ipeklisi ayrı şifonu ayrı.

Kadın olmak böyle bir şey sanırım, at, avrat, silah ile bitmiyor ki.

Öff!

 
Toplam blog
: 403
: 1023
Kayıt tarihi
: 13.08.06
 
 

Kendi halinde biriyim, ziraat mühendisiyim. Emekli oldum ve kendi işimi kurdum. İzmir'de yaşıyoru..