Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Mart '19

 
Kategori
Söyleşi
 

Aybüke Albere Röportajı

Müzik dünyasına adım atmadan önce neler yapıyordun?
 
-  Lise ve üniversite yıllarımdan beri müzik yapıyor, sahne alıyorum. Vokalistlik geçmişim de var. Bir çok başarılı isme vokal yaptım. 19 yaşımdan beri büyük sahnelerde performanslar yapıyorum. Jingle'lar seslendirdim, stüdyolarda çalışıp işin mutfağına da girdim. En son da uzun bir süre Edis’le beraberdik ve sonrasında da “Ne Diyorsan” geldi.
 
Edis’le nasıl tanıştın?
     
-  Edis İzmir'den çocukluk arkadaşım benim. İzmir öyle bir yer ki biz hepimiz birbirimizi tanır, biliriz. E hayaller ve ruhlar da aynı olunca hayat bizi bir araya getirdi.
 
Edis şöhrete kavuştu ama sen daha yeni ortaya çıktın. Beraber hareket edebilirdiniz..
       
-  Her şeyin bir zamanı var. Herkesin hayatı farklı akıyor. Önemli olan birlikte müzik yapabilmek, sahne alabilmek ve kendini içinden geldiği gibi gerçekleştirmek. Edis'le keyfini çıkarıyoruz uzun süredir zaten. Cefasını da çekiyoruz tabii beraber :)
 
“Ne Diyorsan” çıktı o an ki duyguların nelerdi?
     
- Hafifledim, sanki ilk değil gibiydi. O kadar uzun süre bekliyor ve hayalini kuruyorsunuz ki zaten o anı kafanızda yaşatıyorsunuz. Gerçekleşince de tanıdık geliyor, serin karşılıyorsunuz. Bir de şimdi daha da iyisini yapmalıyım dedim kendime.
 
"Kendimi farklı hissetmiyorum.."
 
Geri dönüşleri nasıldı?
 
- Fikirlerine değer verdiğim çok insandan çok güzel yorumlar aldım. Beni tanımayanlar ve geçmişimi bilmeyenler ilk başlarda önyargılıydılar fakat gün geçtikçe yorumlar daha olumlu hale geldi. Düzgün ve kaliteli bir iş yaptığımız kanısında çoğu kişi. Geri dönüşlerden çok mutluyum. 
 
Tanınmak asıl bir duygu adapte oldun mu yoksa hala bir tedirginlik var mı?
 
- Farklı hissetmiyorum. Zaten hep sahnede ve hep görünürdüm. Tabii ki görünürlükte bir artış oldu ama bu beni hiç etkilemedi. Aynı Aybüke olarak devam ediyorum :)
 
Bir Özlem Tekin şarkısı söylemek istediğini belirtmişsin.. Son durum nedir? Var mı bir proje?
 
- Sürpriz! :)
 
Aybüke’nin playlist’inde kimler var? 
 
- Rosalia, Dua Lipa, David Bowie, Queen, Sezen Aksu ve Mabel Matiz
 
Bir sonraki hedeflerin neler?
 
- Durmadan yeni işler yapmak istiyorum. Kendi bestelerime ağırlık vereceğim. Çalışmak ve ortak iş yapmak istediğim müzisyenler var. Onların peşinden gideceğim. Bir de bolca sahne tabii ki :)
 
http://www.instagram.com/furkancanhazar
furkancanhazar@gmail.com
 
 
Toplam blog
: 140
: 151
Kayıt tarihi
: 20.08.16
 
 

Popular Culture ..