Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Haziran '08

 
Kategori
Şiir
 

Aykırı gece

Aykırı gece
 

Parmaklarının ucundan öptüm bu gece.
Ay öpercesine usulca suları.
Yakamozlar da yüzün aydınlandı.
Mehtap yol verdi aşkımıza.

Vücudunun kıvrımlarında dolaştı ellerim
Ürkek bir kâşif gibi.
Saçlarına dokundum, kokladım,
Sarılmak istedim narin bedenine.

Aşkı içtim aralık dudaklarından
Sevdayı gördüm yorgun yüzünde.
Yıllara inat teninin diriliğinde
Dokunamadığım yıllar geldi aklıma..

Şimdi masum bir çocuk gibi kollarımda
Sonbahara inat güzelliğinle
Yine bendesin bu gece..

Alışamadığım yokluğunla sarmaş dolaş
Aykırı gecelerden birindeyim.
Göz kapaklarımda özleminin tonlarca ağırlığı
Rüyaların en güzelindeyim..

Nur Zeynep


 
Toplam blog
: 347
: 1365
Kayıt tarihi
: 31.10.07
 
 

İstanbul 25 Temmuz : /… İşletme tahsil ettim. Özel ilgi alanım olduğu için 2 yıl Psikoloji okudum..