Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

31 Ekim '19

 
Kategori
Şiir
 

Aynı Enlemler

       Aynı enlemlerin farklı
Iklimleriydik biz..
         Güneşli gökyüzünün
Yağmur yüklü bulutuydum
           Tutunamiyordum mevsiminde...
Oysa sen anadilim gibiydin
             Hicbir bahse konu olmasanda sözcüklerimde
Asla unutamıyordum seni...
               Zihnimin en olmadık yerinde bekliyordun
Sıcacık çocukluk düşlerimle bir ..
                 Bana en uzak sendin
Ben teninin sıcaklığında kavrulurken
                   Şimdi bulutlarımda taşıdığım
Yükümü boşaltıyorum
                    Şehirlerin goklerinden
Senden düşler katıyorum
                       Senden gülüşler bir miktar...

 

 
Toplam blog
: 32
: 97
Kayıt tarihi
: 02.03.19
 
 

Seni tanıdıkça gerçeklik  Algimi yitirdigimi hissediyorum   Eğer sen duşsen hiç bir düş bu kadar ge..