Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Kasım '19

 
Kategori
Şiir
 

Vazgeçiyorum

Bu bir vazgeçiştir. 
ben vazgeçiyorum artık herşeyden 
Vazgeçiyorum bakmaktan gözlerine 
geberirken hasretinden..
Vazgeçiyorum teninin kokusundan 
ki nefesim kesiliyorken daha 
yokluğunu düşünürken...
Vazgeçiyorum ümit etmelerden 
ümitli bekleyişlerden..
Vazgeçiyorum alışkanlıklarımdan 
Tutkularımdan vazgeçiyorum 
göze alıyorum kaybolmayı 
zamanın içerisinde 
ve vazgeçiyorum..
Vazgeçiyorum yaşama tutunma çabasıdan
olmiyacaksa senle 
sensiz var olmanının ne anlamı var?
Vazgeçiyorum aydınlıklardan
söndürün şehrin ışıklarını 
gözlerim değmeyecekse sevgiliye 
aydınlığın ne faydası var.....
 
 
Toplam blog
: 32
: 97
Kayıt tarihi
: 02.03.19
 
 

Seni tanıdıkça gerçeklik  Algimi yitirdigimi hissediyorum   Eğer sen duşsen hiç bir düş bu kadar ge..