Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Ekim '08

 
Kategori
Haber
 

Aynı eşekle üç yıl...

Aynı eşekle üç yıl...
 

Aile saadeti(!) buna denir..


Aynı eşeklerle üç yıl birlikte yaşamak...

Tim ve Jackie Ferrier isimli hayavansever çift, üç yıldır evlerini iki "eşekle" paylaşıyor bundan da hiç rahatsızlık duymuyorlarmış.

İngiltere'de yaşayan ailenin iki çocuğu, bahçelerinde baktıkları 29 hayvan daha var ama onlar ille de "eşek" sevdikleri için O'nları evlerine almışlar. Eşekler mutfağa girebiliyor tabaktan yemek yiyebiliyor, şömine başında uyuyabiliyorlarmış.

Önceleri çevrenin tepkisi olduğunu açıklayan Jackie, Holly ve Charlie adlı eşekleri "iyi eğittiklerini hiç bağırıp çağırmadıklarını gürültü yapmadıklarını" söylüyor..

Adı üstünde "Eşek" işte. En mazlum en cefakar hayvanlardan biri diye bilinir. İyi eğitim verilince de aynı evi paylaşmakta ne sakınca olabilir ki?. Üstelik henüz "genetiği" değitirilmemiş hayvanlar arasında başı yine "eşekler" çekiyor. E birde soyu sopu belli birazda genç ve şirin olunca kim yaşamak istemez eşeklerle?. Öküzler hem daha çok yer kaplar evde hem de çifte atabilir durduk yerde. Mutfağa da sığmazlar, şömine başındada zıbarmazlar. Doğrusu ben sıcak baktım olaya, sevgili Jackie ile irtibata geçmeli, olası bir "sıpaya" talip olmalı diye düşündüm ama sonra vazgeçtim. Evimde "şömine" yok da(!)..
İnternet haber

Gülriz Yiğit

 
Toplam blog
: 258
: 1033
Kayıt tarihi
: 10.08.08
 
 

Ankara'da doğdum. Balıkesir'in  ilçesi Ayvalık'ta yaşıyorum. TSM ve  tiyatronun biraz da olsa toz..