Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Eylül '18

 
Kategori
İnançlar
 

Ayrı Bilirdim Gayrı Bilirdim

Ayrı birdim, gayrı bilirdim

Ademi ayrı bilir Havvayı gayrı bilirdim

İnsanı ayrı bilir, nesneyi gayrı bilirdim

Alemi ayrı bilir, Alemlere Rahmet Resulullahı gayrı bilirdim

Resulullahı ayrı bilir, Ali'yi gayrı bilirdim.

Günahı ayrı bilir, sevabı ayrı bilir, insanı bunlardan gayrı bilirdim

Kaderi ayrı bilir, iradeyi gayrı bilirdim

İnsanları fakir bilir, zengin bilir, yaşlı bilir, genç bilir ,kısacası şöyle bilir, böyle bilirdim

Herşey birmiş ve Bir olana aitmiş, ben gayrı bilirdim

 

 

NOT:Yukarıda yazanlar subjektif bakış açımı yansıtmaktadır.

Dogru da olabilir, yanlış ta, yanlışsa af dogruysa Hamd olsun

 

 
Toplam blog
: 147
: 135
Kayıt tarihi
: 10.10.10
 
 

Ankara Üniversitesi Hukuk Fakültesinden 1999 yılında mezun oldum, 2006 yılında Maliye Bakanlığına..