Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Kasım '13

 
Kategori
Deneme
 

Az

Az
 

Gün gelir tükenir kelimeler. Birbirini yokedebilir kurulan cümleler. Ben yazıyorum seni, kağıda dökmek ölümsüzleştirir diye. Gün gelir sararır elbet kağıtlar. Tükenir kelimeler, tıpkı sevgiler gibi. Ben suskunluk gelmeden dilime, küsmeden kağıtlara kalemim, inancımı yitirmekten korktuğum sevgimi resmetmeliyim... Kazımalıyım gözlerime gözlerini ve işlemeliyim kalbimin en derin yerine seni. İlk günkü gibi kalsın istiyorum yüreğimdeki sana ait her şey.

Sana olan sevgimi anlatmak için, çok seviyorum diyorum ya yalan söylüyorum aslında... Yalan ve yanlış... Çok sevebilirsin mesela denizi de veya yağmurdan sonraki toprak kokusunu da... Ya da çikolatayı , çayı , çekirdeği de çok sevebilirsin mesela... Yaşamayı çok seviyorsundur mutlaka... Gördün mü bak neleri çok seviyormuşuz. ..

O nedenle ben seni AZ seviyorum artık.  Çözebilirmisin bendeki az seni ?

 
Toplam blog
: 61
: 486
Kayıt tarihi
: 16.02.10
 
 

Yazmak, ekmek gibi su gibi.... Ruhumun nefes alması gibi.... Hayatı tanıyabildiğim, kavrayabildiğ..