Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Ekim '10

 
Kategori
Futbol
 

Aziz Yıldırım’a en büyük acıyı, Bursaspor’a en büyük sevinci yaşatan kim?

Aziz Yıldırım’a en büyük acıyı, Bursaspor’a en büyük sevinci yaşatan kim?
 

Trabzonspor Başkanı Sadri Şener, bir televizyona konuşmuş.

Beşiktaş galibiyetinden sonra coşan Sadri Şener, çarpıcı açıklamalarda bulunmuş. Bu çarpıcı açıklamalardan biri de, Aziz Yıldırım’la ilgili söyledikleri.

Aslında, iyi bakılırsa, bu bir çarpıcı açıklama değil....

Bir yorum!

Bir itiraf!

Bir büyüklenme!

Bir böbürlenme!

Bir en büyük benim!

Sadri Şener, "acı yaşatmak"la, Aziz Yıldırım’a bile acı yaşattım, başkalarına ne acılar yaşatırım, demek istiyor olmalı!

Neymiş, Aziz Yıldırım’a yaşatılan en büyük acı?

"Başkan Aziz Yıldırım ile çok iyi bir dostluğum var. Ama geçen sezon Fenerbahçe'ye 2 kupa kaybettiren kulübün başkanı olarak Aziz Yıldırım'a en büyük acıyı ben yaşattım.”

Fenerbahçe’ye kaybettirilen ilk kupayı anladık da...

O kupa, Türkiye Kupası!

Trabzonspor, o kupayı bileğinin hakkıyla aldı; çünkü daha iyi oynayan taraf oldu.

Ya ikinci kupa?

Trabzonspor, kaybettirilen ikinci kupanın kimin olacağını belirleyecek maçta, Fenerbahçe’yi yenmek için, kendisi için oynamadı.

Beraberlik için oynadı.

Doğrusu, Bursaspor için oynadı.

“Fenerbahçe'ye 2 kupa kaybettiren kulübün başkan” Sadri Şener, Aziz Yıldırm’a “en büyük acıyı yaşattım” derken sözünü niye eksik bırakıyor?

Niye sözünü tamamlamıyor?

Bir takım kupa kaybederken “acı” çekiyorsa, rakibi de “en büyük sevinç”i yaşıyordur.

İlk kupada Tranbzonspor’un “en büyük sevinci”, buna karşılık Aziz Yıldırım’ın “en büyük acı”yı yaşamasını anlıyoruz.

İkinci kupada da, Aziz Yıldırım’ın “en büyük acı”yı yaşarken, “en büyük sevinç”i de Sadri Şener’in yaşadığı anlaşılıyor.

Oysa, Lig Şampiyonluğunu kazanan Bursaspor’un ““en büyük sevinç”i yaşadığı belli!

Sadri Şener, sözünü tamamlamalı ve şöyle demeliydi:

“Bursaspor’a tarihlerinde en büyük sevinci ben yaşattım!”

Ama demiyor!

 
Toplam blog
: 287
: 1147
Kayıt tarihi
: 13.07.10
 
 

1960 Ankara doğumluyum. Bir kamu kuruluşundan emekliyim. Yazmayı ve okumayı bir yaşam tarzı sayarım...