Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Alyoşa-Sevmek Güzeldir.

http://blog.milliyet.com.tr/alyosacan

04 Şubat '08

 
Kategori
Şiir
 

B e n

B e n
 

Kalemim hep dolu sözüm de öğle,
Ömrüm boyunca gitti hep böyle,
Susup durursam derler sen söyle,
Yazılar yaşama döndürür beni.

Bir sigara yaktım yalnız otururken,
Ben bekliyorum onlar götürürken,
Satırlarım kalem kalem dökülürken,
Şiirler yaşama döndürür beni.

Kendi kendime konuşuyorum,
Sonum ne olacak bilemiyorum,
Allahımdan sağlık, sıhhat diliyorum,
Seneler yaşama döndürür beni.

Yazdıkça huzuru bulanlardanım,
Bir çok acı lafı yutanlardanım,
Kinci değilim unutanlardanım,
Sevgiler yaşama döndürür beni.

Not: Bu şiirimi 30.09.2005 te yazmıştım, saat tam 16.00' da

Sevgilerimi gönderiyorum tüm blog arkadaşlarıma...

 
Toplam blog
: 227
: 1770
Kayıt tarihi
: 24.11.07
 
 

İzmirliyim, okumayı, yazmayı, gezmeyi çok seviyorum. Daha ne olsun. Sevgiler...