Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Mayıs '10

 
Kategori
Şiir
 

baba beni...

baba beni...
 

alıntı


Söylüyorum söylüyorum

Yüzüme bakıyorlar…

Sanki ölü bir dilden çıkıyor sesim…

Ne kadar Hititli varsa toplansız…

Ne kadar Urartu…

Ne kadar frigli…

Gelmesin Lidyalılar…

Şimdinin sağırlığı onlar yüzünden…

Benim sevgili Ninovalı hemşehrilerim…

Haydin hep beraber…

Kalk…

Kalkın…

Kalkındır…mı dır…

Bön mü…

Aval mı…

Maval mı…

Ağda sazan…

Aynalı mı…

Yoksunluktan şirazesi kaçmış günlerimin…

Yasal mı…

Yürüyerek karda kışta filan…

Baba bani okula gönder

sen de

ne olur…

izbelerde kalmasın

ırgat çocukluğum…

Çukurova da diken diken

Pamuk ellerim…

Kök söker…

Hani mesela bi de

Yıldızlar insanlar kadın yakınken

Ağrımasa sırtlarım da

Şöyle bi güzel

Alsam kollarımı başımın altına hayal meyal…

Sancımasa ellerim…

Dur durak bilmeden ışık yolu yürüsem…

Ah ben çok çektim küçüklüğümden…

İpoteklediler sormadan yıllarımı

Saçlarımın arasından

Temmuz sıcağı geçer…

Söylüyorum söylüyorum

Yüzüme bakıyorlar

Sanki ölü bir dilden çıkıyor sesim…

 
Toplam blog
: 281
: 324
Kayıt tarihi
: 30.04.09
 
 

1967doğumluyum. Lise mezunuyum. Okumayı ve yazmayı hep sevdim. Kelebek kanadı kırılganlığında bir ha..