Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Haziran '09

 
Kategori
Babalar Günü
 

Babacığım

Şefkatle, kol kanat açan,

Sevgisini her daim üzerimde hissettiğim canım babacığım,

Dün gece, el ayak çekilmişti, sensizliği yüreğimin en derininde hissederken…

Sebebini bilmediğim bir ağırlık çöktü içime.

Düşünmek bile istemiyorum, bir gün beni bırakıp gidersen,

Sensiz bir hayatın kapılarını aralamak zorunda kalırsam, ne olur diye

Fakat düşünmeden de edemiyorum...

Yarın babalar günü .

Senin için bir şiir yazmak istedim…

Ne yazık ki yeteneksizim bu konuda, beceremedim.

Sana olan sevgimi hiçbir cümleye sığdıramadım…

Her ne kadar, yanına geldiğimde, çok gelmiyorsun diye sitem etsende,

Bilirim ki, ne zaman darda kalsam benim için en güvenilir el senin elin…

En güzel kalp senin kalbin..

Bunu annemin yanında söyleyemesem de, buradan itiraf ediyorum.

Dünyalar kadar çok sevdiğim babacığım, sana çok teşekkür ediyorum, sevgini benden hiç esirgemediğin için.

Beni de bu kadar sevgi dolu bir insan olarak yetiştirdiğin için.

Tüm babaların babalar günü kutluyor, sevgi ve saygılarımı yolluyorum efendim.

 
Toplam blog
: 287
: 13046
Kayıt tarihi
: 22.11.08
 
 

Öğretmenlik yapıyorum ve anneyim. Çocukları çok seviyorum. Yüreği sevgi dolu olan insanlara, sela..