Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Ocak '15

 
Kategori
Şiir
 

Babam'a

Babam'a
 

Sana daha önce de şiirler yazdım biliyorsun
En çok da öfkemi haykırdım satırlarımda 
Yüzüne söyleyemedim ne varsa
İşledim nakış nakış kara makaramla
İğneler yüreğimi delik deşik ederken
Düğümlendi her bir satır yazarken
Her zaman mı öfkeli olurdu babalar?
Hani hastalandığında benim yanımdaydın ya
Bir gün sokulup bilgisayarımın başına
Okumuştuk sana yazdığım satırları baş başa
Yüzün düşmüştü usulca
Susmuş ve kalkıp gitmiştin oturma odasına
Klavyenin üstünde damlalar
Senin hıçkırık sesinde üşümüştü anılar
Yanına geldim yine her zamanki gibi çocukluğumla
Yüzüme bakmadan konuşuyorsun peşi sıra 
Aralara girip ‘ama doğru’ diyordum yalnızca
Sende biliyordun doğru olduklarını, yanlışlarını,
Yargılamıyorum sakın yanlış anlama da 
Her zaman mı öfkeli olur babalar?
Değiştin belki yıllar içinde, zamanla
Ben göremedim yine sevgini ilgini yaşadığın anda
Bir gün bana çok acı bir söz söylemiştin
Unutmadım unutamadım yıllarca. Ve hala! 
Neydi seni böyle acımasız yapan
Neydi sana sevgiyi, öfkesine vurduran
Yalnız da değildin ki babam 
Her zaman mı öfkeli olur du babalar?
Şimdi üzerinde kara toprak başında yosunlu taşlar
Döküldü birer birer sarı yapraklar
Kanadı kırık kırık uçuyor kuşlar
Unutulmadı da yaşananlar acılar
Her zaman mı öksüz kalırdı çocuklar?
 
Toplam blog
: 111
: 161
Kayıt tarihi
: 24.12.11
 
 

1965 Zonguldak doğumlu ve halen Zonguldak'ta yaşamaktayım.Yazarım ve çeşitli platformlarda sunucu..