Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Mayıs '18

 
Kategori
Babalar Günü
 

Babam'a

Sevgili babamın bugün doğum günü ve kendisine yıllarca önce yazdığım şiiri armağan ediyor ve bunu da sizlerle paylaşıyorum CANIM BABAM, SENİ ÇOK ama ÇOK SEVİYORUM. Yeni yaşın kutlu ve mutlu olsun. Benim sana ihtiyacım çok, varlığın bile güven veriyor bize. Hep bizimle olursun inşallah.

BABAM’A

Neredeyse 25 yıl geçti babacığım
Gözlerimizin ilk buluşmasından,
Hatırlamıyorsundur belki de.
Kim bilir ilk kez ne zaman “Baba” dedim sana,
Kaç kez “Baba” diye ağladım arkandan.
Sayamazdık elbette…
Omzunda en masum uykularımı uyudum,
Saçlarımı bıkıp usanmadan okşadın;
Tüm ağırlığımla sırtındaydım her zaman.
Uykularından uyandırdım,
Saatlerce beklettim başımda.
İstemeden de olsa…
Özlediğim çok olurdu seni,
Küçük bir kız çocuğuydum babasına aşık.
Minik yanaklarıma kondurduğun öpücüklerinle
Kucağındaki yerim bambaşkaydı hep.
Oyunlar oynadık büyümeden,
Balık tutarken de beraberdik
Tavla oynarken de.
En derin kahkahaları beraber attık biz babacığım,
Bazen de sarılarak ağladık birbirimize.
Ben babam dedim, sen kızım…
Her dara düştüğümde.
Yalanlarımız olmazdı sözlerimizde;
Kaybetmekten korkardım gizliden gizliye
Annemi de, seni de.
Sen baba,  ben evlatken
Yıllar geçti fark etmeden,
Yanımdaydın bir o kadar da uzağımda.

                                                                19.06.2005

 
Toplam blog
: 109
: 78
Kayıt tarihi
: 19.04.18
 
 

1980 Adana doğumluyum. 13 yaşında friedreich ataksisi hastası olduğum ortaya çıktı. İlköğrenimi A..