Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Mayıs '18

 
Kategori
Dostluk
 

Dostumla Dertleşme

            Şu sıralar yazma isteğim çok. Şiirlerimi, yazıları yayınlatmayı başarsam bile kim alıp okuyacak diyorum bazen. Ara sıra hayatımın içinden bazı kesitleri, gazeteci ya da program sunucularına yollamıyor değilim hani. Bir şey çıktığı yok. Benim hayatımı kim merak eder ki… En azından parmaklarım çalışıyor, 10 parmağa az kaldı. Geçmişin etkisinden kurtulmak ne kadar da zormuş meleğim. Unutmak istediklerini bir türlü unutamıyor, unutmaması gereken şeyleri de bir türlü hatırlayamıyor insan. Zaman hep aleyhimize işliyor zaten. Kendine güveni azaltmaktan başka bir halta yaramıyor. Neden diye sorgulamaktan bıktım. Kendimi aciz kılmam da…

            Bebeğim, birisinden bir şey istemek çok zor esasında. Hele de sana yapması çok güç, ya da yapabilmen imkansız bir şeyi istiyorsan, bu sanıldığından çok daha zor. Ben kıymetini bilemedim sağlığımın, sen çok iyi bil. Zamanını da iyi değerlendir. Kaldıramayacağın yükler altına girme, çok güçlü olduğuna inansan bile. Her ne olursa olsun, yaşamdan zevk almaya bak. Direnmekten hiç vazgeçme. Asla polyannacılık oynama da, keyfini çıkar hayatın. Yoksa sen bile kendini bir köşede unutuveriyorsun. Çeneye de daha hakim olman gerekiyor, etrafını bunaltıyorsun sadece. Benim aksim ol diyorum sana; yoksa anlamsız kala kalıyorsun ortada…

            Hayatın tozpembe olmadığını çok küçük yaşlarda gördüm ben. Çünkü hayallerle değil, gerçeklerle büyüdük biz. Var olma çabası içinde onur ve yaşam savaşı verirken tadarak yaşamayı unuttuk. Hep güçlüydük, ama yorulduk; başka cephelerde mücadeleyi unuttuk… Bir başınalığı tercih ederken yapayalnız kalıyorsun aniden. İç savaşla geçirdiğin bir ömürle baş başa kaldığında gerçekler, ağır darbeler indiriyor suratına. Sendeliyorsun yerinde, karşı koymaya imkanın kalmamış. Acılar insanı olgunlaştırıyor hakikaten de, fazlasıyla karşılaşınca çürüyüp gidiyorsun dalında. Yaşam bu kadar zorken sergilediğimiz son çaba, ayakta kalma çabası, bu güçlü yanımızdan kalan kırıntılar olsa gerek. Baktıklarından ötesi var her zaman, unutma! Sakın öylesine bir hayat dileme…

                                                                                                                                                   09.03.2005

 
Toplam blog
: 109
: 78
Kayıt tarihi
: 19.04.18
 
 

1980 Adana doğumluyum. 13 yaşında friedreich ataksisi hastası olduğum ortaya çıktı. İlköğrenimi A..