Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Şubat '11

 
Kategori
Aile
 

Babam

Her kızın gönlünde yatan erkektir babası. 

Tek aşkıdır onun. 

Hep onun gibi bir erkek arar. 

Hep onun gibi olsun ister. 

Benim babam. 

Çok entellektüeldi. 

Bir o kadarda yakışıklı. 

Herkes çok severdi. 

İçki içmeye bayılırdı. 

Normal zamanda sakin. 

İçki içince fırtına. 

Şimdi şimdi anlıyorum neden içmeyi sevdiğini 

Bastırılmış duygularını, söyleyemediklerini,  

İçince dile getirirdi o. 

Ama kimse anlayamadı. 

Çok okurdu çok. 

Ne Lenin'i kaldı, ne Neyzen Tevfiği, Ne Tolstoy'u. 

En çokda Ecevit'i severdi. 

Ha birde kızlarını. 

Kıyamazdı onlara 

Bir dediklerinide iki etmezdi. 

En çok da küçük kızı bayılırdı ona. 

Söylediği tek söz. 

Sen benim en kötü zamanımda dünyaya geldin. 

Hep dua ettim sağlıklı ol mutlu ol diye derdi. 

Anlayamazdım ne demek istediğini. 

Sonra sonra annem anlattı 

En hareketli döneminde dünyaya gelmişim. 

İyikide gelmişim. 

İyikide babamın kızı olmuşum. 

İçine kapanıktı o. 

Bir o kadarda sosyal. 

Çok kültürlüydü çok. 

Bu yüzden kimseleri kıyaslayamam onunla. 

Bir yanım ne kadar annem olsada. 

Diğer yanım hep babamdır. 

Onun gibi duygusal. 

Onun gibi insancıl. 

Onun gibi sosyal 

Onun gibi okuyan 

Ve onun gibi insanları çok seven. 

Babam kadar olamasamda 

Babamın kızıyım ben. 

Hemde dünyanın en mükemmel babasının 

 
Toplam blog
: 40
: 498
Kayıt tarihi
: 05.11.10
 
 

Bir gün eğitimde bana sordular. En büyük hayaliniz nedir diye. Gayri ihtiyari şu cümleler döküldü. '..