Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Mayıs '14

 
Kategori
Deneme
 

Bahar esintisi

Bahar esintisi
 

Eski Foça


Uzun uzun okumak istiyorum... Uzun uzun çalışmadan dinlenmek... Kısa bir tatile çıkmak istiyorum bavulumu öyle çok doldurmadan. Uzun uzun seyretmek istiyorum; denizi, kuşlar, çiçekleri. Denize girip suyun soğukluğunu hissetmek istiyorum üşürken tenim. Kısa kısa konuşup uzun uzun yaşamak istiyorum. bu bahar. Uzun uzun uyuyup yine de çıkarabilmek istiyorum yaşamın tadını. Kısa bir tatilde geride bırakmak istiyorum tüm unutulmaya mahkum gereksiz ayrıntıları. Keşkeleri, ah şunu da söyleseydimleri. Anı yaşamak, gökyüzüne bakmak ve düşen her bir cemreye selam vermek... Cemre sende, saçının telinde belki. Bahar dışarıda olduğu kadar içimizde de hissediliyor. Amman ha adımına dikkat pek tekin ay değildir bahar hızlı kararlar almayasın. Ani heyecanlara kapılıp sonra yazın sıcağında ağlamaya kalkmayasın. Beni soracak olursan Ege'nin en güzel en şirin sahil kasabalarından birine gitmek üzereyim. Yeni bir yaşa girmenin eşiğindeyim. Tatil bahane halim ne kötü ne şahane. Tatil de bahane, bahar temizliği, zihin temizliği asıl şahane.

10.05.2014

                                                                                                                

 
Toplam blog
: 45
: 522
Kayıt tarihi
: 21.10.13
 
 

1991 doğumluyum, avukatım ama burada bulunma amacım hukukla ilgili değil. Ben yazmaya tutkunum. Y..