Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Haziran '16

 
Kategori
Hamilelik Öncesi
 

Bahar Mevsimiyle Gelen Yeni Bir Hayat

Eskiden yani hamile değilken işyerime yürüyerek gidip gelirdim. Yarım saat gidiş, yarım saat dönüş; toplam bir saat. Şimdi de durum değişmedi: Hava güzel, Eskişehir güzel; o yüzden yürümek de çok güzel.

Hamileliğin 7. haftasında 19 Mayıs resmi tatilini değerlendirerek İstanbul'a eşimin ailesinin yanına gittik. Hamilelikte yolculuk konusunda, yol boyunca bol mola verip, durduğumuz yerlerde kısa yürüyüşler yapmak gerektiğini okumuştum. Biz de buna uyduk, bir de aç kalmamak gerekiyor, atıştırmalıkları yanımdan eksik etmedim ayrıca bol su içtim. İstanbul güzeldi, keyifliydi. Baharda doğanın yenilenmesi, hayatın tomurcuklanması, benim de içimde yeni oluşan bir bebek olması... Güzel bir kesişme... ( İnsan sevgi pıtırcığı olup çıkmasında ne yapsın:) )

Nasıl Hissediyorum? 

Hamileliğin olumsuz etkilerinden hiç birini şimdilik yaşamıyorum. Bulantı, halsizlik, uyku hali yok. Tabii normalde de erken uyumayı sevdiğimi söylemem gerekiyor, her zaman erken yatıp erken kalktığım için bunun ne kadarı hamilelikle ilgili bilmiyorum. İştahımda da bir değişiklik yok. Ancak göbeğim şimdiden belirginleşti, vücudumun genişlediğini hissediyorum. Bu beni endişelendiriyor, zira şu an çok belirgin olmasa da bu hızla devam edersem sekizinci, dokuzuncu aylarımda ne olur bilmiyorum. Bu arada canımın özel olarak istediği, belirgin bir yiyecek-içecek yok. Aşermek için erken mi acaba:) Sık tuvalete çıkmak dışında iyiyim yani.

 

 
Toplam blog
: 47
: 1945
Kayıt tarihi
: 04.08.07
 
 

Eskişehir'de yaşıyorum. Kısa hikayeler yazıyorum. Bir oğlum var.   ..