Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Eylül '11

 
Kategori
Dünya
 

Bahtsız bedeviyi çölde kutup ayısı bulur

Bahtsız bedeviyi çölde kutup ayısı bulur
 

Resim: google


Hakikaten

Gidişat kötü bee..

Ekonomik kriz den dolayı can sıkıntısi yaşayan, bana göre yanlış adresler de dolaşan Emperyalist ayılar bahtsız bedevi ülkelerin de operasyonlar düzenleyip petroldeki hisse paylarını artırmak için ne kadar uğraşırlarsa, uğraşsınlar..

Kriz den kurtulmaları imkansız gibi bir şey..

Haa..

Umutlanmasınlar..

Zaman geçtikçe de düzelmeyecek,

Daha da kötüye gidecek.

Kim ne anlatırsa anlatsın!

Bu durumun en çok sıkıntısını çeken ve bilen birisi olarak;

Hindistan ı bir kenara koyarak,

Ben diyorum ki;

Küresel ekonomik krizin ana sorumlusu 2 devlet tir.

1- Haketmediği en geniş coğrafyanın üzerinde oturan, enerji rezervini elinde buluınduran, diğer taraftan petrolü ve doğal gazı tekelleştirip istediği fiat' a uluslara çakan RUSYA

2- Emperyalistlerin ürettiği istisnasız her ürünü bire bir taklit edip, çakma marka ile üretip, Dünya ya yarı fiat' ına satıp, piyasaları allak bullak eden ÇİN

Kırmızı çizgileri çizenler, bahsi geçen iki ülke yi bir şekil de kafa , kafaya vurdurup savaşın yada iç savaşın içine sokamaz, toprak ve güç kayıpları sağlayamassalar bu kriz sittin sene sürer.

Yoksa varya

Emperyalist ler ( ! ) ( Klavyem varmıyo yazmıya )

!!..

Aha da ben den söylemesi:)

 
Toplam blog
: 97
: 1839
Kayıt tarihi
: 13.03.07
 
 

İnsanım, eşitlikten ve hak’tan yana olan. Hiçbir şeye duyarsız olamadım. İnsanım ve merak ediyoru..