Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Temmuz '07

 
Kategori
Blog
 

Bahtsızlığım bloga da bahtsızlık getirdi!!!

Bahtsızlığım bloga da bahtsızlık getirdi!!!
 

Günlerdir dehşet içerisinden blogdan ayrılma kararı veren yazarların veda yazılarını okuyorum. Bugün Ayda ve Ersan Bey veda yazılarını yayınladılar. İnanamıyorum, çünkü gidenler herzaman dikaktimi çeken, verimlilikleri beni şaşırtan , yazılarından zevk aldığım yazarlardır. Onların benden haberleri yoktur , eminim, ama ben onları tanıyordum...

Buraya geleli çok uzun bir zaman olmadı, ayrıca yazılarım onlarınkisi gibi gerçekten deneme türünde veya başarılı makale değiller. Ben daha çok hayatla dalga geçen, edebi kaygı taşımayan burda içinden gelenleri aktaran biriyim.
Ama bu yazarların ayrılma kararlarını okudukça, acaba ben ve benim gibi gerçekten edebi bir dilde yazı yazmayı düşünmeyenler yüzünden mi gidiyorlar?

Bahtsız Julite'im ben derim ve bakın benim kişisel bahstıszlığım buraya da yansıdı giden gidene... Kararlarına saygı duyuyorum ama sonuçta nasıl ki dünyada çeşitli insanlar varsa, burda da çeşitli insanlar olacaktır. Başarılı olan başarılı olur, olmayan balonlar da söner gider....

Gitmek bana savaş alanını terk etmek gibi geliyor, ve bunu yapmamalı kimse. Ama tat alamıyorum, mutsuzum diyorsa da ısrar etmenin anlamı yok... Fakat neden bukadar başarılılar gidiyor, neden hiç okunmayan biri de çıkıp "ben gidiyorum, hoşçakalın " demiyor? Neden acaba onlar da bunu yapmıyorlar?

Ve tekrar tekrar kendime soruyorum, acaba bahtsızlığımı buraya da mı taşıdım?

 
Toplam blog
: 125
: 1808
Kayıt tarihi
: 24.05.07
 
 

Bir gün elle tutulabilen, mürekkep kokusu içine çekilebilen GERÇEK bir gazetede köşe yazıları yaz..