Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Kasım '08

 
Kategori
Şiir
 

Bakıyorum pencereden dünyaya

Bakıyorum pencereden dünyaya
 

Bakıyorum pencereden dünyaya
Karşımda pembe çiçekli ağaçlar
Adını bile bilmediğim ama göz kamaştıran
Bir buse ile gülümseyen...
Sokak bugün ne sakin, yalnız ve kasvetli
Sanki ağlıyor gidenlerin ardından
Bir bulut edasıyla...

Bir müzik duyuluyor
İnce, ürkek ritimlerle notalarda can bulan
Heycanlanıyo, kıpırdıyo ağaçlar
Şehvetli pembe çiçekleriyle
Dans ediyor bir kuğu misali...

Bakıyorum pencereden dünyaya
Herşey kayboluyo, gizleniyo sonsuzluğa
Görmek zor, hissetmek ağır
Bakmakla göremediklerim
İçimdeki saklı bahçede can buluyor
Yalnızlığım gel gel artık...

Bakıyorum pencereden dünyaya
Hırçın denizlerde seyrediyorum görmediğim aşkımı
Tüm maviliğiyle seviyorum, susamış dudaklarda
Aşkın melul sarhoşluğu ile yağıyorum bulutlardan
Toprakta can bulurken geliyorum kendime
Bakıyorum pencereden dünyaya...

 
Toplam blog
: 6
: 338
Kayıt tarihi
: 04.11.08
 
 

26.04.1988 Elazığ doğumluyum. Hayat karşısında susmayı değil yazmayı tercih ediyorum ve her yazıda y..