Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Kasım '08

 
Kategori
Şiir
 

Zakkum ayakta ölür

Zakkum ayakta ölür
 

Neden yarım yamalak gittin
Beni böyle yarım yamalak bıraktın

Zakkum ağlıyor bak mor çiçeğe küs

Palmiye perişan yaprağına düşman

Neden gittin

Okaliptüs sarıçiçeğe kapandı rüzgârsız

Yatık batık sandal soluksuz
Mavi beyaz

Sandal barınağı bir sarhoş ki hep o günden beri kafa bir milyon

Neden gittin

Temelli gitseydin bari

Neden hayallerini bıraktın yarım yamalak
Yüreğime saplı

Kan damlayan ciğerime endamını adını sanını
Kanayan

Ne sana acıdın
Ne bana

Ne de bu kutsal aşka yanana

Temelli gidemeyecektin madem

Yüreğin yetmeyecekti

Bu aşkı hiç yazmayacaktın bana

Avut şimdi kendini o uyduruk şiirlerle yüreğine benzer karikatür şair ve şiirlerde
Gelir bir başka şair benim gibi daha
Bekle

Çok beklersin daha

Çok bekler o sevmeyi bilmez yüreğin

Bir okyanus olsa da bu aşk bir damla bile olamayacaksın artık sen onun içinde
Arama hiç kendini yoksun

Hiç bir şeyimsin hiçbir şeyisin şiirlerimin artık

Çok beklersin daha

Bekle

Okaliptüsü vuran kendini vurur

Palmiyeyi yakan kendini yakar

Zakkumu terk edip giden
Kendini terk eder

Sandal barınağına ihanet eden kendi
Yüreğine ihanet eder

Vurulanlar
Yananlar

Terk edilenler ölmez

Vuranlar
Yakanlar
Terk edenler ölür

Sevgisizlik her gün o sevmeyi bilmez yüreğinle sevenler bir defa ölür

Aşk bir defa

Okaliptüs
Palmiye
Zakkum ayakta ölür

Hadi git.

Özay SAĞLAM

 
Toplam blog
: 25
: 249
Kayıt tarihi
: 04.09.08
 
 

Beyaz/ Siyah Gri Boz/ Yeşiller, Anarşist, Beni Siz Delirttiniz romanlarının yazarı ..