Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Aralık '10

 
Kategori
Şiir
 

Balad 10: Chanson

Balad 10: Chanson
 

Nasıl özlüyorum bilsen
Kilometrelerce ötelerde Paris’in ara sokaklarında
Chanzelize ‘de avare gezip duran
Geceleri karanlık izbe bir barda
Chanson’lar söyleyen
Hep zengin olma,
Ya da zengin bir koca bulma
Hayaliyle yaşayan
Brigitte’i.

Nasıl da özlüyorum
Roma’da Colessum’un karşısındaki kafede
Beni bekleyen
Kimseye aldırmadan ıslık çalan
Arada sırada geçen güzel kızlara
Laf atan
Sophia’yı..

Fakat işin kötü tarafı
Beyoğlu’ndaki kıskanç yarim
Elinde bıçakla peşimden koşan
Alnımdaki çizgiyi silip atan
Tahir Ağa Camisi’nin avlusunda
Beni kıstırıp hacamat eden
Nişantaşı’dan aşağı
Yokuşun başında beni bekleyen
Fatma’yı
hiç özlemiyorum..

Sizin filmlerinizi hiç görmemiş gibiyim
En iyisi görmemiş gibi yapıyorum.

 
Toplam blog
: 2579
: 848
Kayıt tarihi
: 24.10.10
 
 

Mesleğim eğitimcilik… Şimdi artık emekli bir vatandaşım… biraz şairlik, biraz hayalcilik, biraz s..