Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Mart '08

 
Kategori
Psikoloji
 

Bana artık haklısın deme…

Sen de çok iyi biliyorsun.
Çok üzgünüm, canım çok yanıyor, hiç iyi değilim.
Ama ne olur bana, sana anlatacaklarım için bu sefer de haklısın deme.
Bu sefer de bana, beni tekrar etme.
Bu sefer de yine sen benim yanıma gelme.
Haklı olduğumu bilmek, duymak istediklerimi duymak, beynimde dolaşan düşünceleri senin sesinden dinlemek, kesiyor olabilir mi sence üzüntümü, bastırabilir mi ki içimdeki öfkeyi?
Enkazın ortasında seninle yanyana olmak, seninle karşılıklı aynı şeyleri tekrarlamak sarıyor olabilir mi sence yüreğimdeki yaraları, dindirir mi ki yaşadığım acıları?
Dostuz biz değil mi?
Hadi gel o zaman bana kulak ver.
Bana gerçekten yardım et bu sefer.
Artık beni kötü gördüğünde ne olur bana beni tekrar etme. Benim yanıma sen gelme.
Çek çıkar beni benden, bugüne kadar keşfedemediklerim, öğrenemediklerim yüzünden içine düştüğüm bu halden.
Sana ilk an da kızsam bile,
Bana benim bilmediğim yeni bir şeyler söyle.
Benim bugüne kadar düşünemediklerimi düşündür bana.
Hissedemediklerimi hissettir.
Bugüne kadar hiç hayal etmediğim yeni resimleri çizdir.
Ufkumda o hiç açılmamış olan, bilemediğim yeni pencereleri açtır bana.
Al götür beni bu ezberlediğim çıkmaz sokaklardan, hiç yürümediğim sakin yollara.
Tut elimden çek çıkar beni tek başıma bir türlü çıkamadığım bu yerden.
Götür beni huzuru bulacağım benim bilmediğim ama senin bildiğin o yerlere.
Artık sana “iyi ki yanımdasın dostum” dediğim de değil, “iyi ki yanındayım dostum” diyerek gülümsediğim de gülümse.

09 Mart 2008
Haşim Arıkan
http://hasimce.blogspot.com/

 
Toplam blog
: 110
: 1108
Kayıt tarihi
: 05.02.07
 
 

Kimliksiz bir yazanım aslında... Bazen benim, bazen senim, bazen de herhangi biriyim. Belki d..