Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Temmuz '09

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Bana beni geri ver

Bana beni geri ver
 

Ne istiyorsun benden....

Sana ne kötülük yaptım çok ama çok sevmekten başka.

Bir gün arkanı dönüp gittin sanki şaka yapıyormuşcasına, sanki birazdan dönecekmişsin gibi gittin. Yaptığın ayrılık açıklaması bile saçma idi inanamadım.

Sakın, sakın ha aklına senden şüphelendiğim duygusu gelmesin. Bilirim yüreğinden çıkabilmek girmekten daha zordur, sende sevince sonuna kadar sevenlerdensin.

Gittin gitmesine de....;

Ne istiyorsun benden,

Giderken neden beni bende bırakmadın da yanında götürdün ?

Götürmeseydin beni yetim bir çocuk gibi azarlayıp,

Götürmeseydin ağlayan gözlerime aldanıp,

Götürmeseydin belki bir gün dönerim bıraktığım yerde bulabileyim diye,

Götürmeseydin kanayan yüreğimi de dursaydı ya.

Yada senin olan hiçbir şey bırakmasaydın sevgiden sevdadan yana. Ellerinide gözlerinide yüreğinide alıp gitseydin.

Seni hatırlatmasaydı hiç bir şey.

Bırakmasaydın anıları,

Bırakmasaydın Ankarayı bana, sokakları parkları, caddeleri.

Uykusuz geceleri bırakmasaydın bana sen diye.

Sarhoş kaldırımları dost yapmasaydın sensiz attığım adımlara.

Sensiz rüyalar bırakmasaydın, sensiz seninle dolu.

Ne istiyorsun benden....

Gitmekti kolay olan onu yaptın.

Düşünmedin, düşünmek istemedin hiç, kalan olmak ne kadar zordur.

Şİmdi suyu kurumuş bir kuyu gibi gözpınarlarım akmıyor.

Saçlarımdaki beyazlarıda görmedin, göremedin.

Bu semtte çok değişti bıraktığın adam gibi tıpkı, görsen tanıyamazsın.

Şimdi, yıllar sonra senden tek bir şey istiyorum ne olur, ne olur...

BANA BENİ GERİ VER.

Verki tekrar yaşayabileyim, nefes alıp yeniden sevebileyim. Unuttuğum tüm duyguları tekrar yaşayabileyim.

Ne istiyorsun benden daha nem kaldı ki verebileceğim ?

 
Toplam blog
: 104
: 618
Kayıt tarihi
: 01.08.07
 
 

Merhaba. Ben Mustafa Kaçan. Ankara'dayım. Doğayı, yaşamı, şiiri, güzel sözleri ve yalanı ..