Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Ocak '13

 
Kategori
İnançlar
 

Bana bir hal geldi. Uçtum!

Bana bir hal geldi. Uçtum!
 

Sabah bir baktım göğe doğru yükseliyorum. Yani yerden tavana doğru bayağı bir yükselmişim çat yere düştüm ve uyandım. Lan dedim ne oluyoruz. Sonra tekrar sesleri duydum

HIZCAAA HITTA HEYYA HEYYA

IHH IHH IHH IHH HAYDEEEE

Ellerinde darbuka sesleri dum dak dum dak.

Aha dedim yerliler geldi tam tam dansı yapıyorlar.

Sonra anladım ki o ruhani halvet içine girmiş bina olarak komple göğe yükselmişiz. Kızlar bağıra bağıra binayı inletiyor. Bir zikir çekiyorlar bildiğiniz gibi değil. Ellerinde darbukalar filan.

Bu konuya şimdilik ara vererek islamiyetin içindeki şeytan imamlar ve sapkın cemaatlerinden bahsetmek istiyorum.

O gördüğünüz atlamalı zıplamalı zikirler var ya benim islam bilgim çok üstün olmasa da birazcık var, o yüzden bana göre sapkın bir şeydir bu. Efendimiz s.a.v ki her anı Allah’ı anarak geçmiş o üstün insan ne zaman öyle zıpladı atladı. Youtube de görüyorum da yok bilmemnesevi hazretleri cin çıkartan zikrini uyguluyor.

Hacılar videoyu izleseniz korkudan altınıza işersiniz. Herif yerde adama büyümü ne yapmış böyle bir zikir sahnesi yok. Adam 4 ayak üstüne köpekler gibi çöküyor tek bacağını işer pozisyona getirip zikir çekiyor. Meğerse adamda cin varmış onu çıkartıyorlar Yok anasının nikahı. Ben hiç bir hadis kaynağında veya ayette böyle şeyler görmedim. Bilmiyorum Allah bunlarla özel olarak mı irtibata geçiyor ?

İnsanoğlunu bu halde yerde köpekler gibi döndürerek zikir çektirmek benim dinimde yok kardeşim. Enel Hak diyorum. Ben Allahın parçasıyım ben öyle bir şeye inanmıyorum. Rabbim isteseydi bunu bizlere zaten söylerdi. Allahın Rahmeti böyle köpek gibi, tek bacağını kaldırıp işer pozisyonda durunca tecelli etmez. Af buyur ya Rab.

Kalabalık bir cemaati olan bir diğer hoca'nın yaptıkları ise unutulmayacak ayrı bir olay. Hoca parmaklarını şaklatıyor ve köçekler gibi kıvırıyor. Arkada cemaatin elinde darbukalar, tefler. Ve bir türkü almış başını gidiyor. Kulhu vallahu ehad Allah Alllah, Allahussamed Allah Allah, Lem Yelid velem Yuled Allah Allah.
Allah'ın abdestsiz bile okunmaktan korkulan Ayet-i Kerimeleri şarkı yapılmış ve göbek atılıyor. Sonrada falanca şarkıcı için "Ayetlerle dalga geçiyorlar vurun bunlaraa" diye yırtınıyor millet. Şimdi sorarım size, imam gaz kaçırırsa cemaat ne yapar ?

Hele bilmemne hazretleri oturmuş masasına kızlara ayaklarını öptürüyor. Öpecen tabi diyor öpecen. Almış eline düdüğü düt yapıyor herif Allah diyor. Düt düt düt yaptıkça herif o ritimde Allah Allah Allah yapıyor sonra gülüşüyorlar. Len resmen islamla dalga geçiyorlar. Allah affetsin çok sinirleniyorum bunları görünce. Kaldı ki bunlar büyük hoca dediğimiz hocalar ve bunların binlerce müridleri var.

Hoca camide dizmiş elemanları yüzü koyu, zikir çekme işine bak anasını satayım, üstlerine basarak koşuyor.

Bir diğeri “Biz felenca hazretleri eçyinn beaşimizi yöllerine fedaa edeycizzz. Onler bize basip geçeycekler. Biz önler için yeşeyeceğiz.”

Geçenlerde bir kitap tanıtırken orada giriş yazısı yazmıştım ufak bir alıntı yapmak istiyorum islam karşıtları veyahut Allaha inanmayanlar için

Bende karşıyım senin içindeki Allah’a dedim. Bende senin düşündüğün Allah’ı tanımıyorum. Çünkü Allah’ı tam olarak bilmiyorsun sen tanımıyorsun Tanrıyı. Kötülüğün ondan gelmediğini tam olarak kavrayamamışsın. Bütün isimlerinin ne anlama geldiğini her kum taneciğinin anlamını bilmiyorsun. Yarım yamalak kafanda bir tanrı oluşturmuş ona isyan ediyorsun sen. Gerçek olan Allah’a değil senin isyanın. Cahillikten kaynaklanıyor bu. Bilmediğin için bildiğini zannettiğin Allah’ı reddediyorsun sen. Evet bende senin kafanda ki o yarım yamalak asla öyle olmayan Allah kavramına karşıyım. Çünkü Allah sevgidir. İnsanın yüreği sevgi dolarsa her insanın yüreğine gelir konaklar oraya yerleşir. Kiri – pisi sevmez Allah. Beyaz bir gömlekten daha çabuk kirlenir insanın kalbi. O yüzden uğramaz senin evine.

İşte böyle dıbık imamlar insanları “LeN ALLAH BUYSA BEN KABUL ETMİYORUM” dedirtiyorlar. Bilerek veya bilmeyerek Şeytana uyuyorlar. Riyaya giriyorlar bence.

“Onlar ayakta, oturarak ve yanları üzerine yatarken Allah’ı zikrederler (anarlar). Göklerin ve yerin yaratılışı üzerinde düşünürler: “Rabb’imiz (derler), bunu boş yere yaratmadın, sen yücesin, bizi ateş azabından koru!…” (Alu İmrân, 3/191).

Ne güzel demiş Ayet-i kerime maşallah. Zikir her an yapılır ve kalben yapılır. Her işe besmeleyle başlarsan zikir çekmiş olursun. Ama bir işe başlarken BU GECE KOPPPMAM LAZIMMMM.. YAA RABBB. diye zıplamayız herhalde.

Burada islamiyetin içine girmiş fitneden bahsetmeye çalışıyorum. İslamiyette zikir denen bir şey elbette vardır. Hatta insanın ve tabiatın her zerresi zikir çeker.

Mevlana hazretleri şemsin yokluğunda tepeye çıkıp yalnız başına otururken Rahman olan Allah onun gözlerini açıyor ve alemleri görmesini sağlıyor. Göğe bakıyor ve gök dönüyor, dünya dönüyor, kuşlar dönüyor. Yere bakıyor karıncalar dönüyor yer dönüyor. Gözleri daha da açılıyor ve zerrelere bakıyor onlarda dönüyor. İşte bu yüzden o da ben niye duruyorum diyerek dönmeye başlıyor.

Bu gün arkadaşa aynen şunu söyledim.

“Abi Allahtan son din islamdır diye müjdelendi de başka din gelmeyecek. Eğer müjdelenmeseydi kesin sış… sışradıydık. Kalplerimiz islamdan çok çok uzaklaştı. Dini sapkın hale getiriyorlar. Kesin yeni bir din gelirdi.”

İşte bu sabahta seslerinin bile duyulması günah olan kızların zikir çekme ayinini dinledik.

Kısırlar pastalar böreklerle bir zikir gününe daha veda ediyoruz.

Allah kabul etsin 

 
Toplam blog
: 15
: 33537
Kayıt tarihi
: 25.11.12
 
 

Meslek : Eczane Teknikeri, Yazar, Uluslararası İlişkiler Uzmanı, Grafik ve Tasarım İlgi alanl..