Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Ağustos '12

 
Kategori
Müzik
 

Bana konuşmadan anlat - Benim şarkılarım

Bana konuşmadan anlat - Benim şarkılarım
 

Odamda


Konuşmadan anlaşmak...

Anne ile çocuk arasındaki bağlantı…

Bluetooth’un insancası…

Ruhsal denge…

Ruhlar eğitilebilmişse, bazen birbirini tanımayan iki insan arasında da gerçekleşir.

Ellerden önce gönüller dokunur birbirine, tokalaşır.

Konuşmak için bir dudağa, bir dile, kelimelere ihtiyacınız olmaz.

Yan yana, aynı anda aynı şarkıyı söyler içiniz.

Şaşırırsınız…

Bir de karşınızdaki sevgilinizse…

Tadından yenmez…

Önceden bilir her şeyi, hisseder, neyi seversiniz, sizi ne üzer.

Yorulmazsınız…

 

Bilirsiniz…

Gözler anlatır her şeyi…

Nasıl sarılır…

Bakışlar nasıl öper insanı…

Affettiğini, hüznünü, o anı paylaşmayı sevdiğini, öfkeyi anlatır gözler.

Bütün bunları konuşmadan size gözleriyle anlatır.

Bu bir ritmdir.

Beraber yürüyormuşsunuz gibi ruhlarınız.

Size destanlar yazar.

Mesafeleri aşar.

Eskimiş, klişeleşmiş kelimeleri yormaya gerek yoktur.

İçinizde hissedersiniz sevgisini, gücünü…

Yanınızda hissedersiniz hep…

Duygular akar kendiliğinden.

Kahkahalar kopabilir aynı anda.

Beraber yaşarsınız.

Yakınlaşırsınız, bir olmuşsunuzdur.

Eğer böyle değilse zaten.

Ne kadar konuşsanız da boştur…

Bu şarkımın hikâyesi de bu işte. Kendim ve beni dinleyen birkaç kişi için...

http://www.dailymotion.com/video/xsmt6y_bana-konuymadan-anlat-ahmet-karakayan_music

Bana konuşmadan anlat

Düşünce uçan bir kuştur

Kurtul şu kelimelerden

Kanat takıp içini uçur

 

Sesin içindeki sesinmi

Gönül kulağın işitir mi

Kendinle konuşur gibi

Otur yanıma dök içini

Not: Kimi resim ekleyemiyor biz zar zor boğuşup ekliyoruz ama o da yayınlanmıyor arkadaşlar.

Milliyet blog yazarları çok zorlanmaya başladı. Hele bu yeni yüzden sonra. Sanırım bıktırmak niyetindeler. Sonra da diğer blog sayfaları gibi kaybolup gitmek. Keşke dikkate alınsak da şurada mutlu mutlu yazıp yaşasak. Yazımın başlığına "Sayın editör bu yazımın resmi niye yayınlamıyor acaba" dedim. O başlıkla yine resimsiz yayınlandı. Ben pes ettim::))

 
Toplam blog
: 271
: 606
Kayıt tarihi
: 16.05.08
 
 

Güzel sanatlar fakültesi Müzik bölümüne gitmeme rağmen, fakülte sonunda yıllardır yaptığım turizm..